Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Om dit subforum over Neerlands mooiste club nog een beetje in leven te houden; volgens Engelse en Argentijnse media is er een akkoord tussen Ajax en Chelsea over een transfer van Tagliafico naar Londen.
Zodat Kotarski, waar ze veel vertrouwen in hebben, uitgeleend kan worden een veel speeltijd kan krijgen. Lijkt me wel wat voor Heerenveen.
Varela is al terug naar Benfica. Hebben we Onana, Stekelenburg en Scherpen nog over.
Sven Botman gaat hoogstwaarschijnlijk voor 8 miljoen euro naar Lille. Veel geld voor iemand die nog maar 1 seizoen op het hoogste niveau speelt, maar ik had hem graag eens in Ajax 1 gezien.
Benjamin van Leer stond hier ook nog onder contract en gaat naar Sparta.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar Ajax legt extern natuurlijk ook best wel transfersommen neer voor spelers die zich ook nog moeten bewijzen. We zullen het wel zien.
Nou ja, ze hebben op dit moment wel een ruime keus aan centrale verdedigers en zullen bij een bod van 8 miljoen wel gauw de la met strikken open hebben gedaan omdat ze meer vertrouwen hebben in de andere opties.
Oh, die. Die is nog niet weg, maar met de nadruk op nog.
Schuurs, Alvarez, Martinez en Timber hebben ze ook nog, hadden ze misschien beter Schuurs voor flink wat miljoenen kunnen slijten en Botman kunnen houden. Maar goed, blijft koffiedik kijken.
Ja, ik was ook vrij sceptisch over het huren van een speler van (Jong) Ajax, maar hij kwam erin en is nooit weggeweest. Hier en daar een foutje dat je bij Heerenveen wel mag maken en bij Ajax niet, dus wat dat betreft een leerjaar lijkt me.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.