Ajax Transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Elke transferperiode weer ik weet niet hoeveel geruchten over ruiltransfers. En bijna altijd is Barcelona erbij betrokken. En nooit gaan ze door.
 

ALenstra

Well-known member
Andre Onana stuurt aan op een vertrek bij Ajax. Volgens hem heeft hij daarover afspraken gemaakt met Ajax.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat er met een aantal spelers en afspraak is gemaakt vorig jaar is al een jaar bekend, of dat er in de huidige markt toe leidt dat dit ook daadwerkelijk betekent dat ze weg gaan waag ik te betwijfelen. Verder lees ik een hoop onzin dat Onana op weg is naar Barcelona en dat waag ik nog meer te betwijfelen aangezien ik me niet kan voorstellen dat hij het ziet zitten om op de bank te gaan zitten maar goed, we gaan het allemaal meemaken....over een maand of 2.
 

Atreides

Well-known member
Cillessen zou op het lijstje staan om Onana eventueel te vervangen. Volgens Mike uiteraard. Dan moet het wel heel raar lopen, wil het niet kloppen.

Vanwaar jou vertrouwen in de Telegraaf?

De relatie Ajax en de Telegraaf lijkt na de affaire van Hatenstijn Driessen tegen EtH toch een beetje bekoelt.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens Globo Esporte zou Ajax en nog wat andere clubs belangstelling hebben voor Igor Gomes, een 21 jarige Braziliaanse middenvelder van Sao Paulo.
 
Bovenaan