Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member
EfoT4yvX0AM32xu
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die is geen jaar ouder geworden. Oogt zelfs wat jonger dan toen hij naar Liverpool vertrok.
 

Batigoal

Well-known member
Suarez kopen en Donny verpatsen aan Barca. Dat zou toch wel mooi zijn.

Maar totaal onnodig. Weer een dertiger in de aanval en je beste middenvelder verkopen terwijl we daar niet zo ruim bezet zijn.

Ik had liever gehad dat we Vertonghen hadden gehaald. Wat ervaring achterin kunnen we wel gebruiken.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb ook liever dat Donny blijft dan dat Suarez komt. Om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat Suarez komt en kijkend naar de opties voorin is dat ook niet echt nodig.
 

Marinos

Well-known member
Hoewel ik Luis een held vind vraag ik me echt af hoe we dan moeten gaan spelen, zeker als Donny ook nog blijft. Wie ga je er niet in zetten van het clubje Tadic, Neres, Promes, van de Beek, Antony, Labyad en dan ook nog Suarez? En dan heb je daar achter nog jongens als Traore, Lang, Kudus (die afgelopen wedstrijd een goede indruk maakte).

Toch maar even proberen:

Tadic - Suarez - Neres
Martinez - Promes - Van de Beek

Wel zonde van een Antony van 18 miljoen of iets dergelijks en ook Labyad is lekker bezig deze voorbereiding (en voor zijn blessure). Traore en Lang ben ik nog niet kapot van.

Hier achter heb je natuurlijk ook nog het rijtje Gravenberg, Unuvar, Hanssen etc.
 

Batigoal

Well-known member
Volgens Mike Verweij is de transfer van Razvan Marin naar Cagliari zo goed als rond. Ajax zou het verlies op Marin beperken en bedingt bovendien een doorverkooppercentage. Lijkt me prima, het ging voor Marin bij Ajax niet meer lukken.
 

Batigoal

Well-known member
Dennis Johnsen was geen succes bij Ajax en dus vertrekt hij definitief deze keer. Het is Venezia geworden in de Serie B. Hij levert naar verluid slechts een paar ton op.
 

Batigoal

Well-known member
Spaanse media melden dat hij níet naar Barça gaat, dus dan lijkt het inderdaad Man Utd te worden. Mooi hoor een middenveld met Pogba en Bruno Fernandes vormen.
 

ALenstra

Well-known member
Wil Manchester United nu wel het volle pond betalen? Eerdere pogingen mislukten omdat ze corona-korting wilden hebben.
 
Bovenaan