Kennelijk is hij nu eerst nog bezig met een andere piepjonge Braziliaan. Giovanni.
https://www.telegraaf.nl/sport/971988817/ajax-wil-braziliaan-giovanni-18-vastleggen
Wel handig om een jonge Braziliaan een land- en bijna leeftijdsgenoot te bezorgen.
Kennelijk is hij nu eerst nog bezig met een andere piepjonge Braziliaan. Giovanni.
https://www.telegraaf.nl/sport/971988817/ajax-wil-braziliaan-giovanni-18-vastleggen
Zeker, wel zo gezellig. En dan loopt Danilo ook nog rond. En Neres als mentor.
![]()
BABEL!
Het is algemeen bekend dat Ajax zowel Myron Boadu als Calvin Stengs wil halen. .
Stel dat je nu even in het pakje van Marc Overmars kruipt. Welke transfers zou je dan sowieso willen doen komende zomer om weer terug te keren aan de top, ook met het oog op de naderende leegloop? 50 miljoen voor Boadu + Stengs? Misschien nog meer AZ'ers? Ihattaren losweken uit Eindhoven, misschien vanuit die Bayern-gedachte ook wel hengelen naar Berghuis? Oude glorie zoals Vertonghen en Klaassen? Nederlandse internationals in het buitenland, categorie Pröpper? Een snelle centrale verdediger lijkt geen overbodige luxe gezien de laatste duels, maar wie dan? Alles op Zuid-Amerikanen zetten, in de wetenschap dat die volgens Valentijn geen warmte voelen van Ten Hag? Of dan ook Ten Hag maar vervangen? Lastig zat, maar oh zo interessant!
Laat hier uw licht schijnen over het Ajax van 2020/21 en laat die portemonnee maar eens flink rammelen.
Boadu en Stengs lijken al snel indrukwekkend als ze zoveel ruimte hebben als afgelopen zondag. In de kleine ruimte heb je er een stuk minder aan, zo bleek wel in de wedstrijden voor zondag. Waarom zou je als Ajax dan in totaal meer dan 50 miljoen voor beiden neertellen?Stel dat je nu even in het pakje van Marc Overmars kruipt. Welke transfers zou je dan sowieso willen doen komende zomer om weer terug te keren aan de top, ook met het oog op de naderende leegloop? 50 miljoen voor Boadu + Stengs? Misschien nog meer AZ'ers? Ihattaren losweken uit Eindhoven, misschien vanuit die Bayern-gedachte ook wel hengelen naar Berghuis? Oude glorie zoals Vertonghen en Klaassen? Nederlandse internationals in het buitenland, categorie Pröpper? Een snelle centrale verdediger lijkt geen overbodige luxe gezien de laatste duels, maar wie dan? Alles op Zuid-Amerikanen zetten, in de wetenschap dat die volgens Valentijn geen warmte voelen van Ten Hag? Of dan ook Ten Hag maar vervangen? Lastig zat, maar oh zo interessant!
Laat hier uw licht schijnen over het Ajax van 2020/21 en laat die portemonnee maar eens flink rammelen.