Ajax Transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Neres? Nou als dat zou kunnen, verkopen we Anthony voor 100 miljoen over 3 jaar :duim:
Hij moet het over Daley Blind hebben. Die was tot Anthony recordtransfer.

Ken de speler totaal niet, dus we moeten het afwachten wat hij kan. Hoop niet dat hij nog naar de Spelen moet in de zomer, want dan duurt het wel even voordat we hem te zien krijgen. Voor de rest zijn er de afgelopen 2 jaar wel veel Braziliaanse toptalenten in aanvallende posities waar clubs tientallen miljoenen voor neertellen. Dus ja, hoe goed is hij? Een Real Madrid ging de anderhalf jaar voor Vinicius, Rodrygo en Reinier. Die vonden hem dan schijnbaar minder.
 

Mario

Well-known member
Haha, precies. Lijkt mij dus dat Van Basten niet echt recht van spreken heeft. En ik vermoed dat Sulejmani ook de aankoop is waar Mario op doelde.

Dat was niet vervelend bedoeld trouwens, maar het is nogal wat geld voor een speler van 19 met ik meen 4 goals in 29 wedstrijden.

Bij PSV is het niet minder hoor met die 15 miljoen voor Bruma.
 

Abubakari

Well-known member
Vind ik ook, dit is een enorm bedrag voor iemand die nog niks bewezen heeft, grote gok, ook nog uit een compleet andere cultuur, afwachten hoe dat gaat met zo'n jonge jongen in zijn eentje in Amsterdam. Ik had voor zo'n bedrag liever een zekerheidje als Tadic gehaald.
 

Pascallovic

Well-known member
Haha, precies. Lijkt mij dus dat Van Basten niet echt recht van spreken heeft. En ik vermoed dat Sulejmani ook de aankoop is waar Mario op doelde.

Of hij heeft juist wel recht van spreken als ervaringsdeskundige met de wetenschap dat hij een dergelijke fout zelf gemaakt heeft. Of mag je nooit meer ergens een mening over hebben of herzien als jezelf ooit het tegenovergestelde gedaan hebt van je herziene mening?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik neem toch aan dat zo'n Braziliaan voor de verkoop wordt gehaald. Jaartje Ajax, en dan voor 50+ miljoen naar een echte topclub. Kan de jeugdspeler die Ziyech eigenlijk moet opvolgen nog een jaartje naar Oss en Dordrecht.
 
Bovenaan