Ajax Transfertopic

Atreides

Well-known member
Half Nederland is blij dat de zondag wedstrijden zijn afgelast. Maar Dest mag dat niet zeggen. De Amerikaanse voetbalbond last een heel trainingskamp af en Dest verlaat simpelweg een trainingskamp in Qatar. Als Hugo zich eens een keer in zaken verdiept had hij zich de moeite van een bizarre column kunnen besparen.
 

Pascallovic

Well-known member
Mooie stap voor Ziyech. Goed ook dat Ajax daaraan medewerking verleend gezien wat hij de afgelopen jaren voor club betekend heeft qua spel. Anders ga je natuurlijk op een hoger bedrag dan 45 miljoen zitten. Een flink verlies voor Ajax qua niveau. Je ziet dat het zonder hem toch veel minder gaat qua creeren van kansen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hele mooie stap voor 'm naar een ploeg waar die zeker van toegevoegde waarde kan zijn. Had meer verwacht dan 45 maar ik denk dat dit idd komt doordat de leiding afspraken heeft gemaakt met hem.
Eerst maar is afwachten of eea waar is trouwens.
 

Atreides

Well-known member
Eens met bovenstaande. Overigens heb ik geen moeite met 'sympathieke' bedragen als je spelers daardoor langer binnenboord houd én makkelijker de contracten verlengt.
 

Pascallovic

Well-known member
Eens met bovenstaande. Overigens heb ik geen moeite met 'sympathieke' bedragen als je spelers daardoor langer binnenboord houd én makkelijker de contracten verlengt.

Hangt er ook vanaf wat je afspreekt natuurlijk. Volgens mij hebben ze afgelopen zomer met Nico afgesproken in het contract dat ie 20% van zijn transfersom krijgt. Kan mij voorstellen dat ze zoiets ook met Ziyech hebben afgesproken. Dan wordt Ziyech financieel natuurlijk ook veel wijzer van een hogere transfersom.
 

Atreides

Well-known member
Hangt er ook vanaf wat je afspreekt natuurlijk. Volgens mij hebben ze afgelopen zomer met Nico afgesproken in het contract dat ie 20% van zijn transfersom krijgt. Kan mij voorstellen dat ze zoiets ook met Ziyech hebben afgesproken. Dan wordt Ziyech financieel natuurlijk ook veel wijzer van een hogere transfersom.

Ja, die combi lijkt me inderdaad niet briljant. Al hoop ik dat ze met Nico en (met anderen) hebben afgesproken dat ze alleen recht hebben op het meerdere boven een bepaald bedrag.,
 

Hankie

Well-known member
Je mag hopen dat Ajax goed gaat investeren. Met een Eiting, Gravenberch en Traore ga je de oorlog niet winnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK
Bovenaan