SanMark.
Well-known member
75 miljoen, dan kan er 19+percentage naar Heerenveen voor Thorsby :duim:
Waarom ?
Dat zijn Feyenoord spelers.
75 miljoen, dan kan er 19+percentage naar Heerenveen voor Thorsby :duim:
Waarom ?
Dat zijn Feyenoord spelers.
Als Feyenoord ze wel haalt hebben ze er ook niks aan.Dus haalt Ajax ze, zodat Feyenoord er niks aan heeft.
Ze hebben Neymar alleen maar gehaald om grootheden zoals Frenkie te kunnen lokken.
Kylian Mbapp? heeft een sleutelrol gespeeld in de naderende transfer van Frenkie de Jong naar Paris Saint-Germain. Dat stelt Telegraaf-journalist Mike Verweij, die de scoop rond middernacht bekendmaakte.
"Kylian Mbapp? heeft rechtstreeks contact met hem opgenomen. Dat soort dingen speelt mee", verklaart Verweij bij Giel Beelen op Radio Veronica. "Ze voetbalden tegen elkaar in de Nations League en Mbapp? heeft onmiddellijk tegen de clubleiding van PSG gezegd: wat ik nu om me heen heb zien lopen, dat is niet normaal. Probeer hem te halen. Als zo'n speler dat roept, dan wordt daar gehoor aan gegeven."
Mbapp? liet zich deze week in een interview met France Football al z??r lovend uit over De Jong. "Natuurlijk is hij heel erg welkom in Parijs! Zoiets heb ik ook tegen hem gezegd, ik denk dat hij een geweldige speler voor ons zou zijn. Nu moet hij natuurlijk zelf nog een beslissing nemen...", aldus het Franse wonderkind. Die beslissing lijkt inmiddels genomen. De Jong verlaat Ajax nagenoeg zeker voor PSG, dat 75 miljoen euro betaalt.
En vervolgens vertrekt Mbappe volgend seizoen naar Real Madrid ...
Aldus het immer betrouwbare VoetbalPrimeur.
Volgens de zaakwaarnemer van Frenkie De Jong is er geen akkoord tussen de clubs en speler.
Gelukkig ik vond 75 miljoen al wat aan de lage kant.
Overigens gaat er meen ik 15% naar Willem II dus dan blijft er maar een schijntje over.
Ik las vandaag een interview met een piepjonge Frenkie De Jong die aangaf dat Feyenoord zijn favoriete club is. Krijgen die dan ook nog wat? Lijkt me wel zo fair.
Ik las vandaag een interview met een piepjonge Frenkie De Jong die aangaf dat Feyenoord zijn favoriete club is. Krijgen die dan ook nog wat? Lijkt me wel zo fair.
Die Scherpen bevalt mij wel. Maakt zo nu en dan nog wel een foutje, maar wat wil je bij een campingelftal als 18-jarige keeper.
Heeft de bravoure en het talent om ver te komen. Hup Ajax, kopen die jongen!
Scherpen praat zoals ie afgelopen zondag keepte: Rustig en nuchter. Maar ook een nuchtere Drent heeft dromen blijkt als we in de slaapkamer staan van het talent. Een megaposter van De Kuip onthult zijn ultieme wens. "Ik ben al heel lang fan van Feyenoord. Nu ik mijn eerste doel, keepen in de hoofmacht van FC Emmen, heb bereikt ga ik vol voor de tweede mijlpaal: vaste doelman van Feyenoord worden. Of ik de kwaliteiten heb? Ja, dat denk ik wel. Nu is het aan mij om het waar te maken."
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/137910/Kjell-Scherpen-platgebeld-door-zaakwaarnemers
Een jongen die bij hoge ballen dramatisch is heeft niks bij Ajax te zoeken. Hij maakt regelmatig fouten en heeft Emmen al genoeg punten gekost.Die Scherpen bevalt mij wel. Maakt zo nu en dan nog wel een foutje, maar wat wil je bij een campingelftal als 18-jarige keeper. Heeft de bravoure en het talent om ver te komen. Hup Ajax, kopen die jongen!