Ajax Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Als Danny Buijs het zegt, dan is dat zo.

Doan halen dus!

En Magall?n en nog een Zuid-Amerikaanse aanvaller en zo. Keepertje ook nog.

Unregistere

Well-known member
Geen Zuid-Amerikaanse, maar een Afrikaanse aanvaller dus. Lassina Traor?, een talent uit Burkina Faso, zou van Ajax Cape Town overkomen. In januari wordt deze nieuwe ruwe diamant 18 jaar.

SanMark.

Well-known member
Vind het wel opvallend dat Sierhuis verhuurd mag worden.

Want 'we' hebben met een chronische geblesseerde Dolberg en een veteraan als Huntelaar nou niet echt veel mogelijkheden in de spits.

Optie 3 is dan Tadic vaker in de spits of mogelijk komt er een nieuwe spits bij in de winterstop ?

Pascallovic

Well-known member
Vind het wel opvallend dat Sierhuis verhuurd mag worden.

Want 'we' hebben met een chronische geblesseerde Dolberg en een veteraan als Huntelaar nou niet echt veel mogelijkheden in de spits.

Optie 3 is dan Tadic vaker in de spits of mogelijk komt er een nieuwe spits bij in de winterstop ?
Nou ja Sierhuis die nooit mee mag doen weg en Cassiera die nooit mee mag doen terug. Volgens mij blijft de situatie dan gewoon hetzelfde. Los van het feit dat ik FC Groningen niet snap, want Sierhuis is echt niet veel beter dan Cassiera, dus veel ga je niet opschieten met zo'n huurruil.

Abubakari

Well-known member
Cassierra is diep ongelukkig in Groningen, dat wordt sowieso niks. Voor Sierhuis is Groningen een mooie kans, afwachten of hij een meerwaarde voor Groningen zal zijn, maar ik denk dat ie voor Groningen wel van waarde kan zijn. Dat geef ik in elk geval meer kans op succes dan een langer verblijf van Cassierra bij Groningen. Die straalt in alles uit dat ie het niet naar zijn zin heeft.

Bovenaan