Ajax Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Sportief gezien zou het van hem een rare stap zijn, financieel uiteraard niet.

Zelf zou Ajax Meritan Shabani willen overnemen van Bayern M?nchen. Een negentienjarige Duitse middenvelder.

Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
W?ber hoeft van mij helemaal niet weg hoor, prima backup voor achterin. Laat Magelan eerst maar lekker een half jaartje wennen.
De Ligt is komende zomer weg dus dan heb je dezelfde situatie als nu.
Voor Neres eigenlijk hetzelfde, 40 miljoen (als het al waar is) is een exceptioneel bod maar we hebben het geld niet pers? nodig en ik vind het toch wel prettig om zo'n jongen er bij te hebben voor de breedte.
En daarnaast, komende zomer vang je er ook nog minimaal 30 miljoen voor in deze overspannen markt.

Abubakari

Well-known member
Precies, op 3 vlakken actief kun je vooral Neres er prima bij hebben. Prima twaalfde man in aanvallend opzicht en dat geldt voor Wober in defensief opzicht ook.

SanMark.

Well-known member
Precies. En Wober is pas 20 jaar.

Lekker erbij houden, is een prima back up en tot dusver ook geen enkel gezeur met die jongen geweest.

Zelfde geld voor Neres, kans om kampioen te worden met deze twee is best wel een stukje groter, want er komen nog meer dan genoeg wedstrijden.

Pascallovic

Well-known member
Van mij hoeven ze ook niet perse weg, al vind ik het wel handig als er een plan met Wober is en niet dat ie volgend seizoen weer bankzitter is. Zo'n jongen wordt alleen beter als ie regelmatig aan spelen toekomt. Bij Neres vind ik 40 miljoen erg veel om te weigeren als ze dat daadwerkelijk gaan bieden. Dat vind ik een lastige afweging.

Maasveld

Well-known member
Van mij hoeven ze ook niet perse weg, al vind ik het wel handig als er een plan met Wober is en niet dat ie volgend seizoen weer bankzitter is. Zo'n jongen wordt alleen beter als ie regelmatig aan spelen toekomt. Bij Neres vind ik 40 miljoen erg veel om te weigeren als ze dat daadwerkelijk gaan bieden. Dat vind ik een lastige afweging.
Het is veel geld, maar je wint er niks mee. Komende zomer gaan ze naar alle waarschijnlijk al 150+ miljoen cashen, dus daar hoef je het sowieso al niet voor te doen.

Eef de Kip

Well-known member
Pfoe, wel een belachelijk bedrag. Tsja, ik kan me ook wel voorstellen dat ze denken dat krijgen we nooit meer. Snel de Mexicaanse Messi maar halen.

Pascallovic

Well-known member
Ze maken van hem de duurste uitgaande Ajacied. Ook al heb je voldoende op de bank. Zo'n bedrag voor deze speler is wel heel lastig te weigeren.

Batigoal

Well-known member
Lijkt me vooral dom van Neres om nu al in China te gaan voetballen (als je het loonbriefje even wegdenkt).

Met de nakende transfer van Carrasco zijn er inmiddels aardig wat voetballers die na een overstap naar China gewoon een mooie transfer naar Europa konden maken. Daarvoor hoeft hij het niet te laten.

Het zou wel jammer zijn. Juist op dit moment heb je een gebalanceerde selectie met eindelijk ook een sterke bank.

Weet iemand trouwens wanneer Band? weer fit is? In de Spaanse kranten wordt hij nu al genoemd bij Sevilla. Beetje gek gerucht, maar wie weet kunnen we hem met winst verkopen voordat hij ook maar 1 offici?le minuut voor ons heeft gespeeld.

Bovenaan