Ajax Transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Het is gewoon jammer, maar ja dit heb je weleens. Volgens mij wilde Ajax zelfs meer betalen aan Club America dan dat Betis nu doet (15 om 12 miljoen). Voor wat betreft de speler kan ik mij voorstellen dat hij voor Betis kiest. Toch een omgeving waarin hij meer raakvlakken met zijn cultuur zal hebben en de aanwezigheid van in elk geval Guardado. Ajax had weer andere positieve punten. Overmars zal in elk geval zijn aandacht moeten verleggen naar alternatieven.

Max

Administrator
Forumleiding
De nieuwe Pel? is het ook niet helemaal geworden. Maar schijnbaar was het een aardig talent uit ongeveer de categorie Lozano. Was dus een bruikbare toevoeging geweest aan de selectie.

Betis is op dit moment wel een aardige keuze. Qua taal en dan nog een ervaren landgenoot die zich over je gaat ontfermen. Anderzijds is Ajax wat stabieler qua prestaties.

Max

Administrator
Forumleiding
Erg jammer, maar dat hoort er bij. Nu wordt het lastiger dilemma of je Neres wel moet verkopen.

Makkelijker juist. Ik denk dat je hem nu niet moet laten gaan. Je hebt ik weet niet hoeveel geld van de zomer uitgegeven om successen te gaan oogsten. Dan moet je niet het deel van het seizoen waarin de prijzen worden verdeeld je selectie uitdunnen.

Batigoal

Well-known member
W?ber wordt verkocht. Stomme beslissing van Ajax, die had ik er graag langer bij gehad. Maar wellicht zag hij zelf na de komst van Magallan weinig perspectief.

Eef de Kip

Well-known member
De Ligt gaat gewoon weg dus hij had met Magallan uit kunnen gaan vechten wie de Ligt komend seizoen op gaat volgen. Helaas had hij blijkbaar geen geduld. Verder kan ik me voorstellen dat Sevilla ook geen verkeerde club is maar of hij daar in 1 keer in de basis terecht komt vraag ik me af.

Eef de Kip

Well-known member
Alsjeblieft niet Doan. Typisch zo'n speler waar je dan 8 miljoen voor neer moet tikken en dan net niet het vereiste niveau heeft.

Unregistere

Well-known member
Dan moesten ze dat maar niet doan. Misschien Robert Skov, de Deen? Wordt ook gelinkt aan diverse eredivisieclubs, zou volgens de kenners in een Ziyech-rol kunnen spelen.

Eef de Kip

Well-known member
Van wat ik zo her en der gelezen heb lijkt me dat die meer niveau heeft. Maar zal ook wel de hoofdprijs op moeten leveren.

Batigoal

Well-known member
Dan moesten ze dat maar niet doan. Misschien Robert Skov, de Deen? Wordt ook gelinkt aan diverse eredivisieclubs, zou volgens de kenners in een Ziyech-rol kunnen spelen.

Skov van FC Kopenhagen of Skov van Nordsjaelland? Beiden rechtsbuitens en beiden een superseizoen in Denemarken.

Unregistere

Well-known member
Die van FC Kopenhagen uiteraard. Anders was het Skov Olsen geweest.

Wel pijnlijk voor de supporters van Ajax trouwens, de uitleg van Lainez over zijn keuze voor Betis:

'De fans van Betis hebben een grote rol gespeeld in mijn beslissing', legt hij uit. 'Hoe zij het team aanmoedigen is iets heel bijzonders.'

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Waar zit dat hem in? Komen de vrouwelijke fans bij hem aan de deur hem instoppen?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is toch standaard geleuter wat elke speler uitkraamt bij z'n presentatie bij een nieuwe club?

Eef de Kip

Well-known member
W?ber gaat naar verluidt 10,5 miljoen opleveren. Sorry hoor maar dan neem ik aan dat hij pers? weg wilde of dat men verwacht dat Magallan nu al net zo ver is, anders snap ik het eerlijk gezegd niet zo.

Bovenaan