Ajax Transfertopic

JMD

Well-known member
Als je als Ajax zijnde Neres nu ook nog kwijt zou raken zou ik dat heel vreemd vinden (sowieso al vreemd dat je W?ber laat gaan, volgens mij hoefde/wilde de Oostenrijker (itt bijv Isimat bij PSV) helemaal niet weg.

Als je de selecties van Ajax en PSV naast elkaar legt verschillen de eerste 11 imo niet zo veel van elkaar. Tuurlijk wel op individuele basis, maar als team (de 11 beste Ajacieden tegen de 11 beste PSVers). Maar het staat buiten kijf dat de bank van Ajax echt beter is dan PSV. Ajax kan een 'schorsing/blessuregolf' makkelijker opvangen. En dan ga je in een jaar waarin je kampioen MOET worden (gezien het feit dat je flink ge?nvesteerd hebt en de vorige 4 jaar geen kampioen bent geworden) juist dat voordeel minder maken. Plus dat je ook nog eens voorlopig op 3 fronten strijdt.

10,5 miljoen heeft Ajax toch niet nodig? W?ber hoefde toch niet weg? Waarom laat je hem in hemelsnaam gaan?

Roelf

New member
W?ber gaat naar verluidt 10,5 miljoen opleveren. Sorry hoor maar dan neem ik aan dat hij pers? weg wilde of dat men verwacht dat Magallan nu al net zo ver is, anders snap ik het eerlijk gezegd niet zo.
Hij gaat ook voor de supporters

Sent from my BTV-DL09 using Tapatalk

Abubakari

Well-known member
Die Croky speelt als een zak chips, dat is drie keer niks. Laat maar komen die blessuregolf bij PSV, dan gaat behalve Ajax ook Feyenoord PSV nog voorbij.

Abubakari

Well-known member
Nee hoor, zonder blessures gaat alleen AJAX PSV voorbij. Maar ik gun het Feyenoord wel dat ze ook boven psv eindigen.

Atreides

Well-known member
Onze Griekse keeper heeft alle twijfels gisteren waargemaakt. Nadat hij in Amerika er ook al niet altijd lekker uitzag (of tegen Roda JC). Overmars moet echt heel snel op zoek naar een goede tweede keeper die groter is dan een hobbit.

Pascallovic

Well-known member
Onze Griekse keeper heeft alle twijfels gisteren waargemaakt. Nadat hij in Amerika er ook al niet altijd lekker uitzag (of tegen Roda JC). Overmars moet echt heel snel op zoek naar een goede tweede keeper die groter is dan een hobbit.
Je vergeet zijn fout tegen PEC nog. Eigenlijk is er elke wedstrijd wel wat als hij speelt. Vorig seizoen uit bij Excelsior in de laatste wedstrijd ook al zo'n vreemde tegentreffer. Voor mijn gevoel was hij bij Willem II niet zo slecht als dat hij nu bij Ajax is. Ben benieuwd of ze nog een nieuwe reservekeeper gaan halen. Heb niet zo snel een potentiele kandidaat op het oog.

Atreides

Well-known member
Je vergeet zijn fout tegen PEC nog. Eigenlijk is er elke wedstrijd wel wat als hij speelt. Vorig seizoen uit bij Excelsior in de laatste wedstrijd ook al zo'n vreemde tegentreffer. Voor mijn gevoel was hij bij Willem II niet zo slecht als dat hij nu bij Ajax is.

Helemaal mee eens.

Prima derde keeper, maar meer is het echt niet. Bij van Leer had ik al twijfels...

Ben benieuwd of ze nog een nieuwe reservekeeper gaan halen. Heb niet zo snel een potentiele kandidaat op het oog.

Stekelenburg, Vorm, Vermeer, Padt en Bizot schieten mij zo te binnen. Maar die lijken me tussentijds niet of nauwelijks haalbaar (hoogstens Padt). Over 2/3 zou Scherpen interessant kunnen zijn (tegen Ajax 1 aan wel te verstaan).

Bovenaan