Stekelenburg, Vorm, Vermeer, Padt en Bizot schieten mij zo te binnen. Maar die lijken me tussentijds niet of nauwelijks haalbaar (hoogstens Padt). Over 2/3 zou Scherpen interessant kunnen zijn (tegen Ajax 1 aan wel te verstaan).
Vermeer krijgt nu weer zijn kans bij Feyenoord door de blessure van Bijlow. Padt en Bizot zijn beide eerste keeper bij hun club en in beeld bij Oranje, die gaan dat denk ik niet zo snel opgeven. Stekelenburg lijkt mij idd prima optie, wellicht Vorm, die ook niet meer aan de bak komt bij Tottenham.
Ik vind het allemaal uitgekauwde namen. .
Ja, wie is de keeper van jong Ajax?
Kotarski, maar die is geblesseerd schijnbaar. Overigens ook niet heel verheffend wat hij laat zien.
Er loopt niets in de eigen jeugd rond?
Ja, wie is de keeper van jong Ajax?
Waarom zou Stekelenburg onhaalbaar zijn voor Ajax? Bankzitter bij Everton en 36 jaar. Die moet je toch wel los kunnen weken. Kan nog 1,5 of 2,5 seizoen bij Ajax mee.
Voor mijn gevoel was hij bij Willem II niet zo slecht als dat hij nu bij Ajax is. .
Bij Ajax heeft ie tot nog toe letterlijk in elke wedstrijd wel minimaal een vreemd moment gehad. Nu had hij ze bij Willem II ook wel regelmatig, maar niet letterlijk elke wedstrijd. Van Leer heeft zich niet ontwikkeld en is in de hierarchie voorbij gestoken door Lamprou. Van wat ik gezien heb op het moment dat de keuze gemaakt werd terecht.Ik denk dat hij toen net zo goed was. Alleen bij Willem II kreeg hij veel meer te doen en viel hij sneller op bij goede reddingen. Daarnaast is hij bij Ajax de vervanger van een topkeeper, dus dan lijk je al heel snel veel minder.
Neemt niet weg dat Ajax eigenlijk een betere reservedoelman zou moeten hebben. Vraag me trouwens wel af of Van Leer het veel beter gedaan.
Everton gaat hun reservekeeper natuurlijk niet verkopen aan Ajax om bij Ajax reserve keeper te worden. Tenzij ze een vervanger kunnen halen en dat lijkt me in de winterstop zeer lastig tot onmogelijk.
Volgens de telegraaf wil Ajax een 2e keeper gaan huren tot het eind van het seizoen.
Het gaat Everton niks aan wat Ajax met een speler/keeper van plan is.