Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Naar verluidt wordt morgen een recordtransfer bekend gemaakt. Verwacht wordt dat het gaat om de transfer van de Jong naar PSG.
Zou ik wel mooi vinden want dat is altijd al mijn favoriete club geweest. Echt een club als Ajax met een fantastische jeugdopleiding.

JMD

Well-known member
Wat een vreemde redenatie. Waarom zou Everton een probleem (slechte tweede keeper) van Ajax oplossen om zelf een probleem te laten ontstaan (Everton een slechte tweede keeper)?

Anders wordt het als het voor Stekelenburg een enorm stap vooruit is. Dan gaan er allerlei menselijke aspecten spelen.

Zoals Abu al zegt, dat zeg ik niet. Everton gaat hem echt niet sneller laten gaan als hij bij Ajax 1e keeper zou worden dan als hij 2e keeper zou worden. Jij doet het voorkomen alsof Everton de eigen problemen (die je zelf schetst) zou vergeten als Ajax Steek als 1e keeper zou halen en dan zeggen tegen Ajax: 'bij ons is hij toch maar 2e keeper, jullie willen hem als eerste keeper, hier is ie'

JMD

Well-known member
Naar verluidt wordt morgen een recordtransfer bekend gemaakt. Verwacht wordt dat het gaat om de transfer van de Jong naar PSG.
Zou ik wel mooi vinden want dat is altijd al mijn favoriete club geweest. Echt een club als Ajax met een fantastische jeugdopleiding.
Zou nog mooier zijn als hij direct zou vertrekken, maar dat is denk ik ijdele hoop. :)

Nu even serieus: is Barcelona niet meer in de race dan? Sorry hoor, maar daar zou ik als De Jong zijnde dan toch echt op wachten. Het is nog een maand of 6 voordat het nieuwe seizoen begint, tijd genoeg.

Pascallovic

Well-known member
Zou nog mooier zijn als hij direct zou vertrekken, maar dat is denk ik ijdele hoop. :)

Nu even serieus: is Barcelona niet meer in de race dan? Sorry hoor, maar daar zou ik als De Jong zijnde dan toch echt op wachten. Het is nog een maand of 6 voordat het nieuwe seizoen begint, tijd genoeg.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=345206

Ze waren donderdag nog in Amsterdam en hebben met hem gesproken. Zal dus echt een keuze van Frenkie zelf zijn.

Unregistere

Well-known member
Paris stuurde een blanco cheque. Frenkie streek eens langs zijn kin.
Want op een briefje stond: "Vul zelf die cheque maar in."
Toen zei Mikky: "Frenkie dushi, vraag maar twaalf miljoen!"
Maar Frenkie zei: "Ben je gek... Stel je voor dat ze het doen!

Vrij naar Abe Lenstra van Meindert Talma.

Frenkie, oh Frenkie. Hij hoort eigenlijk ook wel meer bij Bar?a.

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Transfertopic

Maar blijft er straks ongeveer 150 miljoen over voor Ajax om komende zomer de selectie op peil te brengen. Dat maakt het leven van een TD wel makkelijker.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar blijft er straks ongeveer 150 miljoen over voor Ajax om komende zomer de selectie op peil te brengen. Dat maakt het leven van een TD wel makkelijker.

Pelle van Amersfoort is te koop. Vraag is of 150 miljoen genoeg is.

Bovenaan