Ajax Transfertopic

Atreides

Well-known member
Tuurlijk, je weet niet wat er gebeurt. Ik ga even uit van een niet onrealistisch worst case-scenario en wat voor gevolgen dat heeft.

Dat zou wel heel kut zijn ja. Ik denk ook dat Overmars dat gewoon niet laat gebeuren. Als je vier spelers moet vervangen is dat nog redelijk goed te doen.

Misschien dat er met de zware blessure van Eiting deze maand alvast een goeie middenvelder wordt gekocht.

Of volgend jaar gewoon Eiting/De Wit/Gravenberg en Lang de kans geven.

De Atreides is familie van de Elsimao zeker?:werder:

Ik vond het altijd wel grappig wat die knul deed met 'de'.

Abubakari

Well-known member
In de afgelopen zomerstop was er dezelfde paniek. Uiteindelijk ging alleen Kluivert weg. Zal deze zomer wel anders zijn in die zin dat er meer weg gaan, maar om nu alweer in blinde paniek te zijn lijkt mij wat overdreven.

Reinoud

Well-known member
Kampioen worden en de CL resultaten helpen natuurlijk wel om weer interessante spelers te kunnen aantrekken. Daarbij geeft het ook de nodige rust. Al denk ik dat je sowieso een Eredivisie waardig team krijgt wat kampioen kan worden.

Jamel

Administrator
Forumleiding
75 miljoen is een goed bedrag. Kan nog oplopen had ik gehoord.

Waar heb je dat gehoord dan? Toch niet van Pascallovic die dat twee posts boven je ook al zei.

Wel een hele mooie transfer! Hopelijk kan hij zich daar in de basis spelen en zodoende verder ontwikkelen.

Makanaky

Well-known member
Bizar hoor, toch vrij onwerkelijk bedrag voor een speler die nog weinig heeft bewezen.

Nog geen volledig seizoen basis gespeeld, nul prijzen en 'al' 21. Wel een aardig voetballertje, dat wel. Nou mag Vilhena ook wel voor 50 mio naar Leverkusen.

Atreides

Well-known member
Opper Aad zei:
Dat Bar?a 75 tot 90 miljoen veil heeft voor De Jong vindt De Mos eerder logisch. “Dat zijn tegenwoordig de prijzen voor topspelers. Als ik in de krant lees dat een speler voor 15 miljoen wordt getransfereerd, draai mijn bladzijde al om, want dan zal het wel geen goeie zijn (lacht). Bovendien hoorde ik dat de grote baas - Messi dus - De Jong er heel graag bij wou. Dan weet je zo dat Barcelona een inspanning zal doen.”

Kijk. Blijkt die Messi toch kijk te hebben op het spelletje ;-)

Nog geen volledig seizoen basis gespeeld, nul prijzen en 'al' 21.

Oei. Gelukkig is dat aan het einde van het jaar anders.

Wel een aardig voetballertje, dat wel

Net zoals dat Einstein geen domme jongen was.

Nou mag Vilhena ook wel voor 50 mio naar Leverkusen

Heb je ze weer met de Roepies.

Vriend!

Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Inderdaad, eind 2019 heeft Frenkie de Supercopa gewonnen, als invaller (87') voor de matchwinner Messias.

whatever-gifs-wK0A7W.gif

Bovenaan