Binnen 24 uur tijd zien we opeens Janssen, vakx en De ElSimao terug.
Mwa, vond het wel treffend dat een van mijn stokpaardjes hier zo duidelijk naar voren kwam.
Binnen 24 uur tijd zien we opeens Janssen, vakx en De ElSimao terug.
Ip check?
True. Die social media berichten rondom die transfer zijn echter alweer oud nieuws.
De berichten zelf wel, maar het feit dat die berichten zijn kwaliteiten vrij treffend weergeven is iets waar we nu pas achter komen.
Klopt. Al zou ik hem vooralsnog niet geheel afschrijven, maar op dit moment lijkt het geen verbetering ten opzichte van W?ber.
Met Sinkgraven als linksback kun je denk ik beter wel een keer gaan stoppen. De fouten die je Karsdorp als aanvallende middenvelder op de backpositie in het begin zag maken, maakt Sinkgraven nu nog steeds.
Klopt. Al zou ik hem vooralsnog niet geheel afschrijven, maar op dit moment lijkt het geen verbetering ten opzichte van W?ber.
Met Sinkgraven als linksback kun je denk ik beter wel een keer gaan stoppen. De fouten die je Karsdorp als aanvallende middenvelder op de backpositie in het begin zag maken, maakt Sinkgraven nu nog steeds.
Van Magallan viel al tijdens de Copa-finales dat hij traag is. Hoeft niet erg te zijn, maar de rest deed hij ook verkeerd gisteren.
Ja hoor is, hij speelde gisteren slecht dus is het gewoon een ?berprutser die er niets van kan en het zal ook nooit wat worden. Bij deze issie afgeschreven.
Ja, net zoals het voorbarig was om Westermann na 1 wedstrijd af te branden...