Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
De berichten zelf wel, maar het feit dat die berichten zijn kwaliteiten vrij treffend weergeven is iets waar we nu pas achter komen.

Klopt. Al zou ik hem vooralsnog niet geheel afschrijven, maar op dit moment lijkt het geen verbetering ten opzichte van W?ber.

Met Sinkgraven als linksback kun je denk ik beter wel een keer gaan stoppen. De fouten die je Karsdorp als aanvallende middenvelder op de backpositie in het begin zag maken, maakt Sinkgraven nu nog steeds.

ElSimao

Active member
Klopt. Al zou ik hem vooralsnog niet geheel afschrijven, maar op dit moment lijkt het geen verbetering ten opzichte van W?ber.

Met Sinkgraven als linksback kun je denk ik beter wel een keer gaan stoppen. De fouten die je Karsdorp als aanvallende middenvelder op de backpositie in het begin zag maken, maakt Sinkgraven nu nog steeds.

Tsja, maarja, dat is het probleem met de selectie. De basis is best ok (alhoewel Mazraoui gisteren dramatisch was en Blind niet veel beter) maar daarachter zit je met jongens als Sinkgraven, Kristensen en Magallan en die kunnen er allemaal even weinig van.

Batigoal

Well-known member

Sinkgraven was enorm zwak tegen Heerenveen en ook gisteren voegde hij niets toe. Die jongen is gewoon geen linksback. Gebruik hem als aanvallende middenvelder of verkoop hem, want nu loopt hij alleen maar in de weg.

Van Magallan viel al tijdens de Copa-finales dat hij traag is. Hoeft niet erg te zijn, maar de rest deed hij ook verkeerd gisteren.

Batigoal

Well-known member
Mateo Cassierra voor anderhalf jaar naar Racing Club in Argentini?, dat ook een optie tot koop heeft bedongen.

Unregistere

Well-known member
Van Magallan viel al tijdens de Copa-finales dat hij traag is. Hoeft niet erg te zijn, maar de rest deed hij ook verkeerd gisteren.

Nu is het niet eenvoudig debuteren tegen de beste spits van de eredivisie natuurlijk. Misschien zelfs wel fijn dat Van Persie hem nog een paar lesjes heeft gegeven.

Abubakari

Well-known member
In een Ajax wat zijn taken normaal uitvoert staat Magallan zijn mannetje gewoon. Debuteerde donderdag ook gewoon goed, maar dat ie in zijn tweede wedstrijd in een dramatisch Ajax niet in zijn eentje de boel defensief voor elkaar krijgt vind ik niet vreemd. Net zo min het raar is dat ie in zo'n Ajax in de problemen komt. Ik heb er alle vertrouwen in dat ie zijn waarde voor Ajax wel gaat hebben.

Eef de Kip

Well-known member
Ja hoor is, hij speelde gisteren slecht dus is het gewoon een ?berprutser die er niets van kan en het zal ook nooit wat worden. Bij deze issie afgeschreven.

ElSimao

Active member
Ja hoor is, hij speelde gisteren slecht dus is het gewoon een ?berprutser die er niets van kan en het zal ook nooit wat worden. Bij deze issie afgeschreven.

Ja, net zoals het voorbarig was om Westermann na 1 wedstrijd af te branden...

We gaan het zien uiteraard, maar ik vrees dat het seizoen, ondanks de mooie CL overwintering, als een nachtkaars uitgaat en we weer eens zonder prijzen staan. Voornamelijk door weer laks optreden van de hoge heren. Dat je zo'n Lamprou pas vervangt nadat hij puntverlies veroorzaakt heeft en met zo'n Magallan aankomt kan zomaar het verschil met PSV betekenen.

Abubakari

Well-known member
Zo'n elsimao, het afgelopen half jaar is zijn ongelijk op alle fronten volledig bewezen en dan na twee zeperds gewoon weer dezelfde flauwekul komen vertellen. Magallan vergelijken met Westerman, ja hoor elsimao.

Nou ja, deze dip is straks weer voorbij en dan is elsimao weer net zo snel verdwenen als de sneeuw van vorige week.

Bovenaan