Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ze staan er goed voor in Spanje zie ik. Al staat alles in Spanje wel redelijk dicht bij elkaar.

Eef de Kip

Well-known member
Lijkt me een ABC'tje idd.

Verder las ik dat W?ber ook hard op weg is naar Sevilla, 12 miljoen wordt genoemd. Als het echt zo is dan ben ik niet blij.

SanMark.

Well-known member
Lainez is rond. Enige struikelblok nu is dat Lainez 10% van de transfersom moet opgeven aan zijn club. Zo gauw die laatste rimpel is glad gestreken, word het naar buiten gebracht.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik las van de week dat Guardado zich aan het inspannen is om te zorgen dat hij naar Betis gaat. Dan snap ik het wel dat hij daar voor kiest. Lijkt me niet verkeerd om bij je eerste club in Europa zo'n mentor naast je te hebben, in plaats van helemaal in je eentje in een totaal nieuwe omgeving te zitten.

Eef de Kip

Well-known member
Betis heeft 'm idd ingezet om hem te overtuigen. Ik begreep dat Guardado ook een behoorlijke heldenstatus heeft in Mexico dus dat zal wel meetellen ja.

Abubakari

Well-known member
Het lijkt allemaal nog niet echt zeker dat ie daadwerkelijk voor Betis kiest als ik het zo lees. Nou ja, we zien het wel.

Abubakari

Well-known member
Dat zou een behoorlijke domper zijn voor Ajax als Betis 'm wegkaapt.

Ach, dat lijkt me best mee te vallen. Richarlison kwam niet, Magallan kwam niet en dat hebben we ook overleefd. Je weet dat je met dit soort dingen te maken hebt bij transfers, dus hou je daar rekening mee lijkt mij.

PES5

Administrator
Forumleiding
Die gast schijnt toch wel een heel bijzondere speler te zijn en Ajax heeft daar niet voor niets heel veel energie in gestoken. Lijkt me dat het dan een domper is als hij vervolgens voor een andere club zou kiezen.

Abubakari

Well-known member
Die gast schijnt toch wel een heel bijzondere speler te zijn en Ajax heeft daar niet voor niets heel veel energie in gestoken. Lijkt me dat het dan een domper is als hij vervolgens voor een andere club zou kiezen.

Voorlopig is het een 18 jarig talent, niet meer en niet minder dan dat.
Natuurlijk is het jammer als je er veel energie in hebt gestoken, maar om er nou gelijk een drama van te maken lijkt me ook wat overdreven. Ajax greep ooit ook naast Odegaard, zou ook een geweldig talent zijn en de nieuwe noem maar op. Die speelt nu in de eredivisie bij Vitesse waar hij het leuk doet ipv bij Real Madrid in de basis. De nieuwe Messi, het zal allemaal wel. Ik neem dat soort dingen met een zakje zout als jk hoor dat ze Frenkie de Jong al de nieuwe Cruijff noemen.

Maasveld

Well-known member
Marcel Meeuwis werd ook ooit de nieuwe Cruijff genoemd. Sinds die tijd neem ik dat allemaal niet meer heel serieus.

Bovenaan