Ajax Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Frenkie, oh Frenkie! Hij gaf ons de lach terug. De oprechte verwondering. De vreugde van het spel.

En hij leerde ons dat Jurgen Streppel als trainer totaal ongeschikt is en beter zijn diploma per direct kan teruggeven aan de KNVB.

Dribbelend door Arkel. :duim:

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, voor iemand die nu al beter dan Cruijff is is dit natuurlijk niets.

Maar oasn, ik denk dat het geeneens onverstandig is. hij kan in de Franse competitie mn op het fysieke vlak nog wat groeien en dat zal in de PL wat lastiger zijn schat ik zo in.

Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Tsja, voor iemand die nu al beter dan Cruijff is is dit natuurlijk niets.

Maar oasn, ik denk dat het geeneens onverstandig is. hij kan in de Franse competitie mn op het fysieke vlak nog wat groeien en dat zal in de PL wat lastiger zijn schat ik zo in.

Als je naar Real en Barcelona kunt ga je natuurlijk niet naar PSG. Dat is inmiddels net zo’n gedrocht als alles van Red Bull. En de CL winnen lukt daar ook niet.

Eef de Kip

Well-known member
Hoeft toch ook nog niet? Hij is 21 en me dunkt dat hij nog wat moet groeien, dat lijkt me in Frankrijk iets beter te doen dan in de PL. Verder vraag ik me af of Barcelona wel kan en of Real wel wil.

Tot slot is PSG natuurlijk een fantastische club met een geweldige jeugdopleiding waar het alleen om voetbal draait, altijd al mijn favoriete club geweest.

Janssen

Well-known member
Tot slot is PSG natuurlijk een fantastische club met een geweldige jeugdopleiding waar het alleen om voetbal draait, altijd al mijn favoriete club geweest.

Ja, dat klopt natuurlijk.

Overigens betwijfel ik of de Franse competitie nu zo extreem veel beter is dan de Nederlandse. De tegenstand die PSG krijgt is sowieso vergelijkbaar met wat Ajax en PSV voor de kiezen krijgen.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Het feit dat De Jong in Ligue 1 zal spelen, zal voor een enorme aantrekkingskracht zorgen. Binnen no time is Ligue 1 de grootste competitie van de wereld.

Atreides

Well-known member
PSG is een mooie club, fantastische stad en een ook mooi dat ze met Frenkie op drie mogelijke goudenbal winnaars uitkomen.

Het feit dat De Jong in Ligue 1 zal spelen, zal voor een enorme aantrekkingskracht zorgen. Binnen no time is Ligue 1 de grootste competitie van de wereld.

Dan was het toch al dankzij Neymar?

Batigoal

Well-known member
Nu een leuk appartementje zoeken in pittoresk Parijs ...

In de drukte van Parijs zal hij niet willen wonen. Gewoon een appartementje in de rustige buitenwijken zoeken.

Maar wat een krankzinnig bedrag als het waar is. De concurrentie bij PSG op het middenveld is niet zo groot, dus hij maakt zowaar kans op speelminuten.

Mario

Well-known member

Depay heeft de Ligue1 reeds op de kaart gezet, de Jong lift gewoon op dat succes mee.

Bovenaan