Tadic reageert: ?Ajax? Eerst de handtekeningen, dan praten?
Volgens De Telegraaf heeft Dusan Tadic een persoonlijk akkoord bereikt met Ajax, maar de aanvallende middenvelder wil zijn transfer niet bevestigen. Na het met 1-2 verloren WK-groepsduel met Zwitserland werd de Servi?r door Voetbal International naar de geruchten gevraagd.
De enthousiaste reacties in Nederland over zijn aanstaande transfer deed de 29-jarige Tadic af als ?leuk?: ?Maar zolang er nog niks getekend is, kan ik er gewoon nog niks over zeggen. Eerst de handtekeningen, dan praten. En er zijn nog geen handtekeningen. Tegelijkertijd ben ik bezig aan een WK en hebben we een nederlaag geleden die hard is aangekomen.?
Ik denk dat dit nog niet in kannen en kruiken is. Sterker nog, ik geloof er helemaal niet in. Die jongen heeft al een prima salaris en staat goed te spelen op het WK, die heeft straks zat opties die veel beter betalen. Hij is 29, dus dat argument rond "opleiding" gaat ook niet op.
Volgens mij gebruikt Tadic de interesse van Ajax om er elders een betere deal uit te slepen.