Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Transfertopic

Als je per ongeluk het hoofdtoernooi van de CL zou halen, dan verdien je het direct terug. Je moet het eigenlijk zo zien dat je Kluivert inwisselt voor Tadic. Dan lijkt mij de leeftijd niet interessant. Tadic kan sowieso nog wel vier jaar mee en een beetje ervaring gecombineerd met kwaliteit kan geen kwaad.

JMD

Well-known member
Ajax zou rond zijn met Tadic.

Dat zou echt een goede aankoop zijn.

Alhoewel TT wel meldt dat Ajax er nog met Southampton uit moet zien te komen.

Is Tadic daar overbodig geworden ofzo dat ze hem weg doen? Vind het een opvallende transfer.

JMD

Well-known member
Niet echt een gezonde aankoop...

Hoezo niet gezond? Het geld klotst in Amsterdam tegen de plinten op, dan kan je toch wel 17 miljoen uitgeven?
De enige vraag is idd hoe het zit met zijn salaris. Ben benieuwd wat hij in Amsterdam gaat verdienen, dat zal flink minder zijn dan in Engeland.

Hankie

Well-known member
Hoezo niet gezond? Het geld klotst in Amsterdam tegen de plinten op, dan kan je toch wel 17 miljoen uitgeven?
De enige vraag is idd hoe het zit met zijn salaris. Ben benieuwd wat hij in Amsterdam gaat verdienen, dat zal flink minder zijn dan in Engeland.

17 miljoen voor een 29 jarige is gewoon bezopen. Dat je dit voor een 22 jarige betaald ok, maar is niet echt lekker beleid.

JMD

Well-known member
17 miljoen voor een 29 jarige is gewoon bezopen. Dat je dit voor een 22 jarige betaald ok, maar is niet echt lekker beleid.

ALs je geld zat hebt kan je ook eens een speler kopen op wie je geen restwaarde gaat krijgen.
Er lopen jongere spelers zat rond die Ajax geld genoeg gaan opleveren, dan kan je ook een keer zo'n speler halen.

Hankie

Well-known member
ALs je geld zat hebt kan je ook eens een speler kopen op wie je geen restwaarde gaat krijgen.
Er lopen jongere spelers zat rond die Ajax geld genoeg gaan opleveren, dan kan je ook een keer zo'n speler halen.

Klopt maar mijn inziens doe je dat niet met een buitenspeler.

Eef de Kip

Well-known member
Tadic kan natuurlijk wel meer dan alleen als buitenspeler fungeren. Verder natuurlijk een idioot bedrag maar zolang het geen regel maar uitzondering is vind ik het prima, dan maar 280 miljoen ipv 300 miljoen op de bank.
Overigens snap ik er geen fuk van want die jongen kan bij zat clubs terecht in de PL lijkt me waar hij het dubbele kan verdienen.

JMD

Well-known member
Overigens snap ik er geen fuk van want die jongen kan bij zat clubs terecht in de PL lijkt me waar hij het dubbele kan verdienen.
Dit vraag ik me idd ook af. Waarom gaat hij terug naar Nederland? Het was toch niet dat hij slecht speelde in Engeland, Southampton is niet gedegradeerd, waarom wil hij weg?

Batigoal

Well-known member
Ik moet nog maar zien of dit door gaat. Maar het lijkt mij ook veel geld voor een speler van zijn leeftijd.

Overigens is Tadic in beeld als opvolger van Ziyech en niet als buitenspeler. Ik denk dat die posities met de komst van Band? en Labyad wel zijn ingevuld.

Bovenaan