Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member
Weer een geobsedeerde Fries die al mn posts volgt in de hoop dat ie er "wat van kan zeggen".

Er is echt iets mis met het leidingwater in Dokkum. Je bent al de tweede..

Het is mijn posts.
En achter tweede moet ofwel ??n punt of drie puntjes. Maar nooit twee.
Koddig, anderen op taalfouten aan willen spreken maar zelf doorlopend fouten maken. Je kunt concluderen dat je heel er veel te kort komt voor je rol van betweter.

Tja, die Dokkumers zijn scherp en slaan je gewoon met de feiten om de oren.

ElSimao

Active member
Het is mijn posts.
En achter tweede moet ofwel ??n punt of drie puntjes. Maar nooit twee.
Koddig, anderen op taalfouten aan willen spreken maar zelf doorlopend fouten maken. Je kunt concluderen dat je heel er veel te kort komt voor je rol van betweter.

Tja, die Dokkumers zijn scherp en slaan je gewoon met de feiten om de oren.

Bedankt voor het delen van je mening.

Ontopic weer. Is die deal met Magallan nou van de baan?

Batigoal

Well-known member
Maar als Boca vandaag of morgen belt dat ze rond zijn met die vervanger, komt Magall?n gewoon naar Amsterdam.

Met zijn vervanger, die in Mexico speelt, is Boca al een hele poos in gesprek. Ik denk gewoon dat ze even wachten op een club die voor Magall?n meer geld wil neertellen, bijvoorbeeld uit Spanje. Ze hebben groot gelijk overigens.

Unregistere

Well-known member
Met zijn vervanger, die in Mexico speelt, is Boca al een hele poos in gesprek. Ik denk gewoon dat ze even wachten op een club die voor Magall?n meer geld wil neertellen, bijvoorbeeld uit Spanje. Ze hebben groot gelijk overigens.

Kan. Maar het kan ook gewoon dat die Mexicanen trage onderhandelaars zijn. Ik zou er nog niet te vast op rekenen dat die deal helemaal is afgeblazen in elk geval, zeker omdat Ajax er niet om bekend staat veel alternatieven te hebben als een transfer misloopt.

Batigoal

Well-known member
Kan. Maar het kan ook gewoon dat die Mexicanen trage onderhandelaars zijn. Ik zou er nog niet te vast op rekenen dat die deal helemaal is afgeblazen in elk geval, zeker omdat Ajax er niet om bekend staat veel alternatieven te hebben als een transfer misloopt.

Ajax werd al in verband gebracht met Toulouse-verdediger Julien.

Unregistere

Well-known member
Ajax werd al in verband gebracht met Toulouse-verdediger Julien.

Ja en nog een reeks Zuid-Amerikanen. Maar die Fransman werd ook al gelinkt aan Engelse clubs. Lastig, lastig voor Overmars dus.

Straks maar wat Franse voetbalforums langs om te lezen wat betrouwbare posters daar over die Fransman zeggen. :duim:

Pascallovic

Well-known member
Gezien de onderhandelingen met Magallan zou ik eerder zeggen dat ze bij Boca de trage onderhandelaars zijn. Dat kostte tenslotte ook maanden voordat er een akkoord leek te zijn.

Bovenaan