Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
Hoe weet jij dat Krohn-Delhi er geen zak van kan en Mike Jensen een knoeier is?

Omdat ze in India niet kunnen voetballen en omdat die tweede 30 ofzo is en voor Rosenborg speelt. De Noorse competitie is nog slechter dan de onze, dus als je daar blijft hangen, is het vrij onwaarschijnlijk dat ie een soort Marco Asensio is.

Max

Administrator
Forumleiding
Zet je daar een willekeurige linkerrijtje club uit de eredivisie tegenover tien keer tegenover Rosenborg, dan wint die club negen keer van Rosenborg en speelt die club een keer gelijk.

Unregistere

Well-known member
Overmars heeft verklaard dat hij nog altijd verwacht dat Magall?n naar Ajax komt. Anders zou Fabi?n Balbuena, een verdediger uit Paraguay, het alternatief zijn.

Eef de Kip

Well-known member
Afgelopen jaar 36 duels gespeeld in de PL, ik kan me niet voorstellen dat het niveau van de Nederlandse competitie dan te hoog gegrepen is.

ElSimao

Active member
Femke Halsema als burgemeester.

Doe mij maar Famke Janssen ;)

Duidelijk is dat Tadic graag wil komen, want hij had makkelijk langer kunnen wachten op andere aanbiedingen. Waarom hij dan toch komt? Geen enkel idee, las ergens dat ie misschien zijn kinderen hier wilde laten opgroeien. Ik denk dat het in elk geval iets persoonlijks / gevoelsmatigs is want puur zakelijk gezien kan ie beter krijgen dan dit.

Wel heel mooi natuurlijk dat ie komt, een serieuze versterking. Knap werk van iedereen involved hoor.

Bovenaan