Voor het middenveld neem ik aan. Als CV zelfs in de Eredivisie een twijfelgeval.
Een rating van 80 in FIFA. Prima aanwinst dus
Als hij als 6 in beeld is kan dat betekenen dat De Jong toch gaat vertrekken. Dat zou ik erg jammer vinden.
Als CV in de plaats van die domme Wober zou prima zijn. Dan kan die backup worden voor zowel Blind als Tagliafico.
Ook op 6 met Frenkie en Tadic ervoor en vd Beek als eerste invaller zou een goede optie zijn. Zou hij in de plaats van Fdj komen zou dat inderdaad erg jammer zijn.
Afgaande op de woorden van De Ligt wil hij best blijven, mits daar wat tegenover staat. Verbeterd contract aanbieden dus en hij blijft wel.
Boca Juniors rondt als het goed is begin van deze week de komst van een nieuwe centrumverdediger uit de Mexicaanse competitie af, dus dan kan Magallan naar Ajax. Anders wil Ajax het bij die Paraguayaan proberen, dus er komt sowieso een centrumverdediger bij. W?ber mag dan lekker banken.
Boca Juniors rond al 3 weken de komst van een centrum verdediger af. Laten we dat soort berichten met een korreltje zout nemen.Afgaande op de woorden van De Ligt wil hij best blijven, mits daar wat tegenover staat. Verbeterd contract aanbieden dus en hij blijft wel.
Boca Juniors rondt als het goed is begin van deze week de komst van een nieuwe centrumverdediger uit de Mexicaanse competitie af, dus dan kan Magallan naar Ajax. Anders wil Ajax het bij die Paraguayaan proberen, dus er komt sowieso een centrumverdediger bij. W?ber mag dan lekker banken.
Boca Juniors rond al 3 weken de komst van een centrum verdediger af. Laten we dat soort berichten met een korreltje zout nemen.
W?ber mag dan lekker banken.
Ajax gaat komend seizoen de concurrentie in de eredivisie vermorzelen als het zo doorgaat. Goede aankoop voor de eredivisie zou dit zijn.Daley Blind dus.
Ajax gaat komend seizoen de concurrentie in de eredivisie vermorzelen als het zo doorgaat.
Ajax gaat komend seizoen de concurrentie in de eredivisie vermorzelen als het zo doorgaat. Goede aankoop voor de eredivisie zou dit zijn.
Deze zomer lijkt te gebeuren waar Gerbrands zo bang voor was, dat Ajax zijn financi?le positie gaat omzetten in een flinke aanval op de titel (Bayernstijl).
Ben benieuwd hoe al die nieuwe spelers het samen gaan doen.
Wel dat ik denk dat Ajax een grote kanshebber is ja, maar niet dat Ajax iedereen gaat vermorzelen. :duim:Volgens mij lees ik iedere zomer zo'n post van je.
Vooralsnog ben ik nog niet zo onder de indruk van onze transferbusiness. Net als bij Ajax is er ook bij PSV nog geen leegloop geweest, dus het zal elkaar allemaal niet zoveel ontlopen.
Heb jij geen vertrouwen meer in W?ber? Ik zal niet zeggen dat ik erg enthousiast ben maar ik wil 'm nou ook nog niet direct afschrijven.
Wel dat ik denk dat Ajax een grote kanshebber is ja, maar niet dat Ajax iedereen gaat vermorzelen. :duim:
Je haalt Tadic, Blind (misschien), Labyad, Bande, Schuurs en nog een paar spelers en je bent niet onder de indruk?
Die leegloop is er bij PSV nog niet inderdaad, maar gaat echt nog wel komen.