Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member
Waarom hij dan toch komt? Geen enkel idee.
Tadic legt uit:
Ajax Showtime zei:
'Veel aanbiedingen, maar Ajax is een droom'

Dusan Tadic kijkt er enorm naar uit om in het rood-wit van Ajax te spelen. De WK-ganger heeft eerst behoefte aan rust, maar wil daarna van grote waarde zijn met zowel zijn ervaring als zijn voetballende kwaliteiten.

'Ik hoorde vandaag dat het allemaal rond is en daar ben ik ontzettend blij mee', verklaart de Servi?r tegenover de Telegraaf. 'Ajax hoort bij de vijftien, twintig grootste clubs van de wereld. Er waren veel aanbiedingen en ik had verschillende mogelijkheden om een vervolgstap in mijn carri?re te zetten, maar het is altijd een droom van mij geweest om bij Ajax te spelen. Ik wil titels winnen en Champions League spelen, de club en ik kunnen elkaar helpen.'

Tadic hoopt met de jarenlange ervaring, die hij onder andere in de Premier League op heeft kunnen doen, van waarde te zijn voor de jonge Ajaxselectie. Op welke positie dan ook. 'Ik denk dat het altijd goed is om een mix te hebben van ervaren spelers en jonge talenten. Ik kan op nummer 10 spelen, maar ook links of rechts aan de zijkant. Als ik met doelpunten, assists en mijn spel maar belangrijk kan zijn voor de ploeg.'

Voordat de aanvallend ingestelde speler zijn stempel gaat drukken in Amsterdam, heeft hij eerst rust nodig na een lang seizoen. 'Ik heb nu ?cht even vakantie nodig. Met mijn familie ga ik even lekker naar Griekenland en daarna kom ik met een lekker kleurtje naar Amsterdam.'

zwammy

Well-known member
Ajax wil Manu Garcia huren. Ben benieuwd als hij gaat komen hoe hij zich ontwikkeld dan. Het is toch een verschil om langs Tadic of langs Vloet te staan.

Pascallovic

Well-known member
Ik geloof er helemaal niks van. Ajax heeft voor zijn posities al genoeg spelers die niet minder zijn. Dan ga je echt geen speler als Manu Garcia huren die op zijn leeftijd gewoon veel speelminuten nodig heeft en met een huur dus over een jaar weer vertrekt.

ElSimao

Active member
Ajax wil Manu Garcia huren. Ben benieuwd als hij gaat komen hoe hij zich ontwikkeld dan. Het is toch een verschil om langs Tadic of langs Vloet te staan.

En het is een verschil om na wedstrijden door jouw gezwam erover te moeten lezen of wijs en raak in de Ajax-sectie geanalyseerd te worden. De feedback hier kan hem ook weer verder helpen.

zwammy

Well-known member
Ik denk dat hij slimmer word van de gesprekken met Angelino, in jullie sectie zitten niet zoveel mensen die een kampioenschap hebben meegemaakt.

ElSimao

Active member

En het is een verschil om na wedstrijden jouw gezwam erover te moeten lezen of wijs en raak in de Ajax-sectie geanalyseerd te worden. De feedback hier kan hem ook weer verder helpen.

zwammy

Well-known member
Ik geloof er helemaal niks van. Ajax heeft voor zijn posities al genoeg spelers die niet minder zijn. Dan ga je echt geen speler als Manu Garcia huren die op zijn leeftijd gewoon veel speelminuten nodig heeft en met een huur dus over een jaar weer vertrekt.

Sorry, staat er ook iets normaals, lees ik daar overheen.

Kan hij niet langs Tadic dan? Wie hebben jullie nog meer op de plek centraal middenveld staan dan die beter dan Garcia zijn? En misschien is het huur met koopconstructie, dat zou wel logischer zijn.

Pascallovic

Well-known member

Kan hij niet langs Tadic dan? Wie hebben jullie nog meer op de plek centraal middenveld staan dan die beter dan Garcia zijn? En misschien is het huur met koopconstructie, dat zou wel logischer zijn.
Een Frenkie de Jong kan er spelen, van de Beek loopt nog rond. Labyad en Tadic kan je er ook kwijt. Helaas Siem de Jong ook. Vanuit de jeugd heb je met Mazraoui, Ekkelenkamp of eventueel Gravenberch ook nog spelers die er kunnen spelen. Met dat materiaal zie ik niet waarom je Garcia zou halen. Ook bij hem is het immers afwachten welk niveau hij kan halen. Helemaal niet op huurbasis. Vorig seizoen hebben de 3 basis middenvelders er allemaal rond de 10 gemaakt. Ik twijfel of Garcia dat ook al kan brengen.

ElSimao

Active member

Als Tadic voor Ziyech komt heb je vd Beek daar terwijl ook Fdj daar kan spelen. En dan heb je nog wat jeugdspelers en dubieuze types zoals Siem de Jong, Labyad etc. Schone eventueel zelfs nog

Een extra halfspeler is opzich geen overbodige luxe maar die zou ik dan niet huren.

ElSimao

Active member
Een Frenkie de Jong kan er spelen, van de Beek loopt nog rond. Labyad en Tadic kan je er ook kwijt. Helaas Siem de Jong ook. Vanuit de jeugd heb je met Mazraoui, Ekkelenkamp of eventueel Gravenberch ook nog spelers die er kunnen spelen. Met dat materiaal zie ik niet waarom je Garcia zou halen. Ook bij hem is het immers afwachten welk niveau hij kan halen. Helemaal niet op huurbasis. Vorig seizoen hebben de 3 basis middenvelders er allemaal rond de 10 gemaakt. Ik twijfel of Garcia dat ook al kan brengen.

Mazraoui zou ik op de rechtsback positie laten focusen. Als Fdj op 6 gaat spelen met vd Beek en Tadic ervoor, is het best lekker een extra optie te hebben waarbij ik Siem niet meereken en Labyad ook meer als linksbuiten zie. Naast Schone en Ekkelenkamp is een extra serieuze middenvelder welkom.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou hopen op voldoende gif en emotie voor een rode kaart in zijn eerste wedstrijd.

Bovenaan