Ajax Transfertopic

ElSimao

Active member
Ajax gaat komend seizoen de concurrentie in de eredivisie vermorzelen als het zo doorgaat. Goede aankoop voor de eredivisie zou dit zijn.

Deze zomer lijkt te gebeuren waar Gerbrands zo bang voor was, dat Ajax zijn financi?le positie gaat omzetten in een flinke aanval op de titel (Bayernstijl).

Ben benieuwd hoe al die nieuwe spelers het samen gaan doen.

Ik denk eraan een onderschrift te nemen met: "The West has risen".

+1 als je de verwijzing begrijpt (zal wel niet).

Abubakari

Well-known member
Hij is nog jong, dus kan zich ontwikkelen, maar ik zou hem op dit moment geen basisspeler maken. Als backup zal hij nog voldoende speeltijd krijgen.

Kwantitatief is het aardig wat, maar kwalitatief gaan we er toch niet zo veel op vooruit? Schuurs is onbewezen op het hoogste niveau, Labyad is max top Eredivisie, Band? is teveel voor betaald. Blind en Tadic zijn top, maar wel vervangers voor andere toppers (Ziyech en De Jong/Vd Beek).

Met dien verstande dat Tadic ipv Ziyech in mijn ogen wel een flinke stap vooruit is. En met Daley Blind er bij word je er ook sterker (of misschien samen met Tadic beter gezegd stabieler) op tov vorig seizoen. Labyad ipv Kluivert hoeft ook niet pers? een stap terug te zijn, sterker nog, Labyad heeft bij Utrecht meer gescoord/assists gegeven dan Kluivert bij Ajax (12-8 om 10-5). Ik denk dat we er wel degelijker sterker maar hopelijk vooral stabieler op worden ivm vorig seizoen.

Janssen

Well-known member
Ajax Transfertopic

Dan zou ik ook Otamendi en Mercado halen. Heb je tenminste de Argentijnse gatenkaas compleet.

Bovenaan