Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso multi inzetbaar. Die kan net als Schone zijn nut jarenlang hebben voor Ajax.

Batigoal

Well-known member
Magallan schijnt nu weer een beter contract te gaan tekenen bij Boca Juniors. Gewoon doorschakelen Ajax, dit ge?mmer duurt veel te lang. Van de buitencategorie zal Magallan niet zijn dat je zo lang aan deze transfer moet werken.

mainsupreme

New member
Hoop echt snel meer van Blind te horen, een echte nummer 6 die ook achterin kan spelen. Ontzettende missing link in de selectie.

Pascallovic

Well-known member
Ik ga er vanuit dat Ziyech niet voor augustus weg is. Die is meestal geduldig met het wachten op de juiste club.

Batigoal

Well-known member
De komst van Magallan is na maanden getreuzel definitief van de baan. Aangezien de beoogde backupoptie Balbuena inmiddels gehaald is door West Ham United gaat Ajax voor Blind als centrumverdediger. Op die positie vind ik hem niet zo best.

Pascallovic

Well-known member
Fantastisch om je gewoon een maand lang te laten piepelen door die Argentijnen. Je had 3 weken geleden al de stekker uit de transfer moeten trekken.

Atreides

Well-known member
Fantastisch om je gewoon een maand lang te laten piepelen door die Argentijnen. Je had 3 weken geleden al de stekker uit de transfer moeten trekken.

Had Overmars natuurlijk juridisch anders moeten regelen. Dit soort gezeik heb je in Scandinavi? natuurlijk niet. Leergeld betaald en doorrr.

Atreides

Well-known member
Volgens de Telegraaf wil Ajax Daley Blind binnen 48 uur presenteren. Zou wel een mega versterking zijn en de tweede stunt van Overmars. Met Blind hebben we de selectie ook rond wat mij betreft zolang er buiten Hakim geen andere belangrijke selectiespelers vertrekken

Laatst bewerkt:

Susa

New member
Volgens de Telegraaf wil Ajax Daley Blind binnen 48 uur presenteren. Zou wel een mega versterking zijn en de tweede stunt van Overmars. Met Blind hebben we de selectie ook rond wat mij betreft zolang er buiten Hakim geen andere belangrijke selectiespelers vertrekken

Fantastisch!!

Daley Blind woehoe....

Bovenaan