Pascallovic
Well-known member
Die heeft de selecties van een hoop ploegen nog niet gezien.Haha, Heracles 1 van de mindere teams.
Die heeft de selecties van een hoop ploegen nog niet gezien.Haha, Heracles 1 van de mindere teams.
Ajax heeft statement gemaakt en geeft aan dat ze Sanchez deze zomer niet willen laten gaan. Waarheid of blufpoker...?
Voor Ajax - Werder in de voorbereiding had van der Sar ook zo'n statement dat er niemand meer weg zou gaan. Paar uur later speelde Riedewald niet mee, omdat ie met een transfer bezig was. Als Barca, Chelsea of Real morgen met 50 miljoen op de stoep staan is S?nchez weg.Ajax heeft statement gemaakt en geeft aan dat ze Sanchez deze zomer niet willen laten gaan. Waarheid of blufpoker...?
Dat zou een statement zijn als je hem niet in hetzelfde weekend buiten de selectie voor een wedstrijd laat.
Om 07:00 uur in de ochtend zeker?Jurgen Mattheij is in de Arena gespot vandaag :duim:
Om 07:00 uur in de ochtend zeker?
Inmiddels zouden ook Real en Chelsea interesse hebben in Sanchez, die zelf voor Tottenham zou willen gaan (nu.nl/Telegraaf) Die gaat op zeker weg, prima investering ook natuurlijk. Voor 5 miljoen gekocht, en voor het 8 voudige weg.
Is van de baan. Zou afgekeurd zijn.Die Kroaat van Osijek komt toch ook nog, mooi 2x de nul gehouden tegen PSV.
Ik begreep dat die Carlos Cuesta de opvolger was van Sanchez toen Sanchez naar Ajax ging vorig seizoen.Ik ga er vanuit dat hij weg gaat. Laat Ajax dan maar heel hoog in de boom zitten en dan hopen dat er ??n van die drie zover gaat om veel te betalen.
Volgens Colombiaanse media zijn wij aan het onderhandelen over de komst van centrumverdediger Carlos Cuesta. Die is nog maar 18 jaar, dus ik hoop wel dat ze nog aan het zoeken zijn naar iemand die er direct staat. Anders gaat Veltman de komende tijd naar het centrum en Orejuela op rechtsback denk ik.
De andere positie zal wel een linksback zijn.
Ik snap Sanchez ook niet hoor. Is het nou zo'n ramp om nog ??n jaartje bij Ajax te spelen? Die toptransfer maakt hij toch wel. En mag hij ?berhaupt wel in de P.L . spelen? Moet hij niet een x percentage interlands hebben gespeeld ofzo?