Ajax Transfertopic

Eresd?g?

Banned
Ajax heeft statement gemaakt en geeft aan dat ze Sanchez deze zomer niet willen laten gaan. Waarheid of blufpoker...?
 

Janssen

Well-known member
Ajax Transfertopic deel II

Ajax Transfertopic deel II

Ajax heeft statement gemaakt en geeft aan dat ze Sanchez deze zomer niet willen laten gaan. Waarheid of blufpoker...?

Dat zou een statement zijn als je hem niet in hetzelfde weekend buiten de selectie voor een wedstrijd laat.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax heeft statement gemaakt en geeft aan dat ze Sanchez deze zomer niet willen laten gaan. Waarheid of blufpoker...?
Voor Ajax - Werder in de voorbereiding had van der Sar ook zo'n statement dat er niemand meer weg zou gaan. Paar uur later speelde Riedewald niet mee, omdat ie met een transfer bezig was. Als Barca, Chelsea of Real morgen met 50 miljoen op de stoep staan is S?nchez weg.
 

SanMark.

Well-known member
Dat zou een statement zijn als je hem niet in hetzelfde weekend buiten de selectie voor een wedstrijd laat.

Ze hebben hem buiten de selectie gelaten omdat hij met zijn hoofd niet bij de wedstrijd was.

Nou daar hadden er nog een aantal last van.
 

Mario

Well-known member
Inmiddels zouden ook Real en Chelsea interesse hebben in Sanchez, die zelf voor Tottenham zou willen gaan (nu.nl/Telegraaf) Die gaat op zeker weg, prima investering ook natuurlijk. Voor 5 miljoen gekocht, en voor het 8 voudige weg.
 

Eresd?g?

Banned
Er komen nog twee verdedigers en een controlerende middenvelder bij. Ben benieuwd. Transfer van Sanchez wordt wel eredivisie recordje in ieder geval.
 

Batigoal

Well-known member
Inmiddels zouden ook Real en Chelsea interesse hebben in Sanchez, die zelf voor Tottenham zou willen gaan (nu.nl/Telegraaf) Die gaat op zeker weg, prima investering ook natuurlijk. Voor 5 miljoen gekocht, en voor het 8 voudige weg.

Ik ga er vanuit dat hij weg gaat. Laat Ajax dan maar heel hoog in de boom zitten en dan hopen dat er ??n van die drie zover gaat om veel te betalen.

Volgens Colombiaanse media zijn wij aan het onderhandelen over de komst van centrumverdediger Carlos Cuesta. Die is nog maar 18 jaar, dus ik hoop wel dat ze nog aan het zoeken zijn naar iemand die er direct staat. Anders gaat Veltman de komende tijd naar het centrum en Orejuela op rechtsback denk ik.
De andere positie zal wel een linksback zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Volgens De Telegraaf wil Ajax nog de transfermarkt op (joh), maar moeten Dennis Johnsen en de eerder van FC Kopenhagen gekomen Viktor Jensen ook gezien worden als aankopen voor het eerste elftal.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat een ellende zeg, ik moet ook zeggen dat het mijn eigen schuld is. Jaar na jaar denk ik opnieuw dat er lessen geleerd zijn van het jaar er voor. Ik moet maar is iets meer aan verwachtingsmanagement gaan doen.
 

Eresd?g?

Banned
Ik snap Sanchez ook niet hoor. Is het nou zo'n ramp om nog ??n jaartje bij Ajax te spelen? Die toptransfer maakt hij toch wel. En mag hij ?berhaupt wel in de P.L . spelen? Moet hij niet een x percentage interlands hebben gespeeld ofzo?
 

Eresd?g?

Banned
Ik ga er vanuit dat hij weg gaat. Laat Ajax dan maar heel hoog in de boom zitten en dan hopen dat er ??n van die drie zover gaat om veel te betalen.

Volgens Colombiaanse media zijn wij aan het onderhandelen over de komst van centrumverdediger Carlos Cuesta. Die is nog maar 18 jaar, dus ik hoop wel dat ze nog aan het zoeken zijn naar iemand die er direct staat. Anders gaat Veltman de komende tijd naar het centrum en Orejuela op rechtsback denk ik.
De andere positie zal wel een linksback zijn.
Ik begreep dat die Carlos Cuesta de opvolger was van Sanchez toen Sanchez naar Ajax ging vorig seizoen.
 

Fregge

Well-known member
Terwijl er voor de RCV eigenlijk niks bij hoeft te komen. Liever een LCV en een linksback.
 

Mario

Well-known member
Ik snap Sanchez ook niet hoor. Is het nou zo'n ramp om nog ??n jaartje bij Ajax te spelen? Die toptransfer maakt hij toch wel. En mag hij ?berhaupt wel in de P.L . spelen? Moet hij niet een x percentage interlands hebben gespeeld ofzo?

Als je nu kan cashen dan moet je niet nog een jaar wachten, met gevaar op een minder seizoen of een blessure. Deze jongens komen naar Europa om hun financiele toekomst (en die van de familie) veilig te stellen. Wat dat betreft snap ik hem wel. Sportief gezien is wellicht een ander verhaal.
 
Bovenaan