Ik snap Sanchez wel. Die is niet naar Ajax gekomen, omdat ie het zo'n grote en mooie club vindt. Die is gekomen om zich te ontwikkelen en verder in de kijker te spelen. Dat is meer dan gelukt en nu komt er een club op een hoger niveau, waar hij een veelvoud kan verdienen dat wat hij bij Ajax krijgt en die ook nog eens een marktconforme transfersom wil betalen. Dan snap ik dat je weg wilt. Dat met interlands zal men bij Spurs vast wel hebben uitgezocht of Sanchez daaraan voldoet.Ik snap Sanchez ook niet hoor. Is het nou zo'n ramp om nog ??n jaartje bij Ajax te spelen? Die toptransfer maakt hij toch wel. En mag hij ?berhaupt wel in de P.L . spelen? Moet hij niet een x percentage interlands hebben gespeeld ofzo?
Dan komt ie dus op de plek van Alderweireld te spelen. Kan Toby wel weer terug naar Ajax.
Dan komt ie dus op de plek van Alderweireld te spelen. Kan Toby wel weer terug naar Ajax.
Wat hebben wij aan iemand die nooit mee kan doen? Die keren dat hij wel fit is, spelen we vast op kunstgras.Dan maak je meer kans bij Vermaelen. Dan krijgen we misschien nog geld mee ook.
Afbouwen op je 28e, dat lijkt me sterk
Wat hebben wij aan iemand die nooit mee kan doen? Die keren dat hij wel fit is, spelen we vast op kunstgras.
Was in de EL-finale ook zo'n succes.Dat is niet zo handig. Riedewald linksback?
Was in de EL-finale ook zo'n succes.