Ajax Transfertopic

ALenstra

Well-known member
Als je een droomaanbieding krijgt dan zeg je geen nee. Bij hun staat vooral financieel vooruitkomen voorop.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik snap Sanchez ook niet hoor. Is het nou zo'n ramp om nog ??n jaartje bij Ajax te spelen? Die toptransfer maakt hij toch wel. En mag hij ?berhaupt wel in de P.L . spelen? Moet hij niet een x percentage interlands hebben gespeeld ofzo?
Ik snap Sanchez wel. Die is niet naar Ajax gekomen, omdat ie het zo'n grote en mooie club vindt. Die is gekomen om zich te ontwikkelen en verder in de kijker te spelen. Dat is meer dan gelukt en nu komt er een club op een hoger niveau, waar hij een veelvoud kan verdienen dat wat hij bij Ajax krijgt en die ook nog eens een marktconforme transfersom wil betalen. Dan snap ik dat je weg wilt. Dat met interlands zal men bij Spurs vast wel hebben uitgezocht of Sanchez daaraan voldoet.
 

Eresd?g?

Banned
Ze komen er morgen waarschijnlijk uit. Sanchez speelt dus hoogstwaarschijnlijk niet tegen Rosenborg. Ik maak me inmiddels grote zorgen over de confrontatie met de Noren.... :(
 

Max

Administrator
Forumleiding
Huh? Een speler missen en opeens gaat het mis? Dan is Ajax wel heel erg een kaartenhuis als het echt zo erg zou zijn.
 

Eresd?g?

Banned
Sanchez is verreweg de belangrijkste speler. Bizar hoeveel hij weg haalt achterin. Plus dat het echt een leider is. Nu heb je Viergever centraal.... :( Leuk als back maar centraal een aanfluiting.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met Viergever centraal kreeg Ajax toch niet zoveel goals tegen? Op dit moment wellicht een betere optie dan De Ligt.
 

Eresd?g?

Banned
Viergever en de Ligt staan beide centraal. De Ligt heeft ervaren goede verdediger naast zich nodig. Geen Viergever.... Die mag met Dijks concurreren voor de backpositie.
 

Abubakari

Well-known member
Was in de EL-finale ook zo'n succes.

Voor Man Utd wel, die vonden het best handig, die ingooi.

RSDG is inmiddels weer in de "in Europa zijn we tegen iedereen kansloos" modus gekropen zie ik. Ik denk dat Ajax donderdag scherp genoeg is om Rosenborg er onder te houden. Zal inderdaad wel zonder Sanchez zijn. So be it. Als Keizer geen 3 2 5 gaat spelen zullen we ook met Viergever en Dijks achterin niet in grote problemen komen denk ik. Overigens vind ik Dijks helemaal niet zo slecht. IK begrijp dat super negatieve niet. Geen topper, maar wel gewoon een degelijke verdediger die aanvallend ook nog wel eens voor wat gevaar zorgt.
 

SanMark.

Well-known member
Bij VI werd nog wel even duidelijk in beeld gebracht dat in van de basis dingen bij verdedigen niet in praktijk werd gebracht door Dijks.

Hij bleef achteruit lopen tegenover de aanvaller.

Verdedigt hij daar agressief naar voren kan Kuwas nooit schieten. Gevaar is dan wel dat hij uitgespeeld word.

Maar achteruit lopen vind ik wel een zeer grote zwakte van een verdediger.
 
Bovenaan