Bij VI werd nog wel even duidelijk in beeld gebracht dat in van de basis dingen bij verdedigen niet in praktijk werd gebracht door Dijks.
Tsja, elke verdediger in de eredivisie doet wel eens iets fout.
.
Dijks was al gewisseld toen Kuwas scoordeBij VI werd nog wel even duidelijk in beeld gebracht dat in van de basis dingen bij verdedigen niet in praktijk werd gebracht door Dijks.
Hij bleef achteruit lopen tegenover de aanvaller.
Verdedigt hij daar agressief naar voren kan Kuwas nooit schieten. Gevaar is dan wel dat hij uitgespeeld word.
Maar achteruit lopen vind ik wel een zeer grote zwakte van een verdediger.
Dijks als back-up is ook niks mis mee.Voor Man Utd wel, die vonden het best handig, die ingooi.
RSDG is inmiddels weer in de "in Europa zijn we tegen iedereen kansloos" modus gekropen zie ik. Ik denk dat Ajax donderdag scherp genoeg is om Rosenborg er onder te houden. Zal inderdaad wel zonder Sanchez zijn. So be it. Als Keizer geen 3 2 5 gaat spelen zullen we ook met Viergever en Dijks achterin niet in grote problemen komen denk ik. Overigens vind ik Dijks helemaal niet zo slecht. IK begrijp dat super negatieve niet. Geen topper, maar wel gewoon een degelijke verdediger die aanvallend ook nog wel eens voor wat gevaar zorgt.
Bij de 1-1 niet.Dijks was al gewisseld toen Kuwas scoorde
Kuwas scoorde de 1 - 1 niet. En daar had SM t over. Bij de 1 - 1 ging Dijks overigens niet in de fout. De Ligt ging ten opzichte van Gladon gruwelijk in de fout.Bij de 1-1 niet.
Kuwas scoorde de 1 - 1 niet. En daar had SM t over. Bij de 1 - 1 ging Dijks overigens niet in de fout. De Ligt ging ten opzichte van Gladon gruwelijk in de fout.
Dus eigenlijk kunnen De Ligt, Viergever en Dijks er alle drie niks van?
Die zou ik graag samen met Isimat zien.
Snap je nu de wanhoop van de Ajax supporters vanwege het naderende vertrek van Sanchez?Dus eigenlijk kunnen De Ligt, Viergever en Dijks er alle drie niks van?
Valt wel mee. De Ligt is prima zolang er iemand van kaliber Jaap Stam, Maldini, Passarella, Baresi, Bobby Moore of Beckenbauer naast speelt.
Je vergeet wereldtopper Davinson S?nchez.