Ajax Transfertopic

Eef de Kip

Well-known member
Ik mag toch hopen dat Ajax begint bij een veel hoger bedrag, laat die clubs nou maar ook belachelijke bedragen betalen, nog belachelijker dan 45 miljoen. Volgens mij gaan we zo naar het miljard dat we op de bank hebben staan. Idd nog Ziyech weg een week voor het einde van de transferdeadline en we kunnen met PSV voor plek 2 gaan.

gevegt

Well-known member
Ik mag toch hopen dat Ajax begint bij een veel hoger bedrag, laat die clubs nou maar ook belachelijke bedragen betalen, nog belachelijker dan 45 miljoen. Volgens mij gaan we zo naar het miljard dat we op de bank hebben staan. Idd nog Ziyech weg een week voor het einde van de transferdeadline en we kunnen met PSV voor plek 2 gaan.

Laat ons er buiten aub.
Wij worden gewoon weer kapioenene!

Maasveld

Well-known member
The Sun is niet de meest betrouwbare bron volgens mij. Ik zou t echt oer oer oerdom vinden van Ajax. Eindelijk een echte keiharde verdediger die ook nog iets met een bal kan doen. Die doe je niet voor onder de 50/60 miljoen weg....
Wat kan hij dan met een bal?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Spurs heeft zich nog niet gemeld bij Ajax, volgens Mike Verweij. Maar gelet op het feit dat nu zelfs de BBC melding maakt over hun interesse in Sanchez, zal dat aanstonds wel gaan gebeuren. Benieuwd hoe standvastig Overmars gaat zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overmars slaat terug, door Sanchez een nieuw contract aan te bieden waarmee hij verreweg de best betaalde speler in de Eredivisie zou gaan worden.

Eresd?g?

Banned
Mag hopen dat ze wat goeds halen met al dat geld. En nu geen jochie van 18 of 19 maar gewoon een vent van 23 of 24. Eentje die er direct staat en die de Ligt een beetje wegwijs kan maken. Zal groot talent zijn maar maakt wel vaak beslissende foutjes. Behoorlijk ziek van dat domme puntverlies van gisteren. Zag weet dezelfde domme fouten als tegen Nice. Nu als direct achter de feiten aanlopen. Hoe kut is dat...? Tegen ??n van de mindere teams dit seizoen.... :(

Bovenaan