Ik mag toch hopen dat Ajax begint bij een veel hoger bedrag, laat die clubs nou maar ook belachelijke bedragen betalen, nog belachelijker dan 45 miljoen. Volgens mij gaan we zo naar het miljard dat we op de bank hebben staan. Idd nog Ziyech weg een week voor het einde van de transferdeadline en we kunnen met PSV voor plek 2 gaan.
Wat kan hij dan met een bal?The Sun is niet de meest betrouwbare bron volgens mij. Ik zou t echt oer oer oerdom vinden van Ajax. Eindelijk een echte keiharde verdediger die ook nog iets met een bal kan doen. Die doe je niet voor onder de 50/60 miljoen weg....
Afpakken.Wat kan hij dan met een bal?
Overmars slaat terug, door Sanchez een nieuw contract aan te bieden waarmee hij verreweg de best betaalde speler in de Eredivisie zou gaan worden.
Nieuwe wending: Sanchez vanavond niet bij de wedstrijdselectie.
Goede zaak.
Als jullie maar van R?seler afblijven!Nog anderhalve week voordat de paniekaankopen komen. Ben benieuwd wie ze gaan halen.
Ze mogen Brenet voor 1 pak koffie en 1 pak gevulde koeken overnemen.Nog anderhalve week voordat de paniekaankopen komen. Ben benieuwd wie ze gaan halen.
Hou je smoel dicht grappenmaker...J?rgen Mattheij lijkt mij dan wel wat voor jullie RSDG.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jurgen_Mattheij