Ajax Transfertopic

Voetbal-Coach

Administrator
Ajax Transfertopic deel II

Ajax Transfertopic deel II

Zojuist een pushmelding van de Ajax app

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Luis Manuel Orejuela en Deportivo Cali over de overgang van de Colombiaan. De rechtsbenige verdediger tekende in Amsterdam een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van vijf seizoenen, tot en met 30 juni 2022.

Orejuela werd op 20 augustus 1995 geboren in Cali, Colombia. In totaal speelde hij bijna 80 offici?le wedstrijden in het eerste elftal van Deportivo Cali, hij scoorde daarin vier doelpunten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gerucht: Ajax en Spurs zijn akkoord over Sanchez. Transfersom is 35 miljoen euro.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens The Sun zijn Ajax en Spurs al aan het onderhandelen. Die 35 miljoen is in britse ponden.
 

Eresd?g?

Banned
The Sun is niet de meest betrouwbare bron volgens mij. Ik zou t echt oer oer oerdom vinden van Ajax. Eindelijk een echte keiharde verdediger die ook nog iets met een bal kan doen. Die doe je niet voor onder de 50/60 miljoen weg....
 

JMD

Well-known member
The Sun is niet de meest betrouwbare bron volgens mij.
Dan druk je je nog zacht uit...

Die liegen dat het gedrukt staat, desnoods over de rug van 96 overleden Hillsborough-supporters om maar kranten te verkopen.

Don't buy the Sun!!!
 

gevegt

Well-known member
Nu Dolberg en Ziyech nog weg en ik begin nog te geloven in het feit dat PSV boven Ajax zou kunnen eindigen...

Feyenoord lacht in zijn vuistje.
Welnee, de jeugd staat alweer klaar om de gehypte Sanches te vervangen.
 
Bovenaan