Ajax Transfertopic

Fregge

Well-known member
Ik weet niet of ik teleurgesteld moet zijn met het niet komen van Barac. Ik denk misschien wel ergens opgelucht. Maar goed. Wel even een linksback er bij. Dan heb je genoeg opties achterin wat mij betreft.
 

Batigoal

Well-known member
Wat ik las is dat Ajax niet verder gaat zoeken naar een verdediger, geen idee of dat klopt

Keizer heeft meerdere keren aangegeven er nog wat mensen bij te willen, ik kan me voorstellen dat hij nog niet helemaal tevreden is. Met S?nchez, De Ligt en Viergever heb je slechts 3 serieuze opties voor 2 posities, terwijl Viergever zolang er geen linksback wordt gehaald al op die positie staat. Je zal maar net 2 geblesseerden tegelijk missen.

Overigens is Tottenham ge?nteresseerd in S?nchez. Met ook de interesse van Liverpool en Roma in Ziyech zullen we de komende weken zien hoe standvastig Overmars is.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Keizer heeft meerdere keren aangegeven er nog wat mensen bij te willen, ik kan me voorstellen dat hij nog niet helemaal tevreden is. Met S?nchez, De Ligt en Viergever heb je slechts 3 serieuze opties voor 2 posities, terwijl Viergever zolang er geen linksback wordt gehaald al op die positie staat. Je zal maar net 2 geblesseerden tegelijk missen.

Overigens is Tottenham ge?nteresseerd in S?nchez. Met ook de interesse van Liverpool en Roma in Ziyech zullen we de komende weken zien hoe standvastig Overmars is.

Ze hebben zo goed als zeker wel die Colombiaan aangetrokken. Las dat ze het hiermee wilde doen.

Hoop dat Overmars zn poot stijf zal houden.
 

Maasveld

Well-known member
Keizer heeft meerdere keren aangegeven er nog wat mensen bij te willen, ik kan me voorstellen dat hij nog niet helemaal tevreden is. Met S?nchez, De Ligt en Viergever heb je slechts 3 serieuze opties voor 2 posities, terwijl Viergever zolang er geen linksback wordt gehaald al op die positie staat. Je zal maar net 2 geblesseerden tegelijk missen.

Overigens is Tottenham ge?nteresseerd in S?nchez. Met ook de interesse van Liverpool en Roma in Ziyech zullen we de komende weken zien hoe standvastig Overmars is.
Je vergeet Veltman.
 

Fregge

Well-known member
Ik weet niet of ik teleurgesteld moet zijn met het niet komen van Barac. Ik denk misschien wel ergens opgelucht. Maar goed. Wel even een linksback er bij. Dan heb je genoeg opties achterin wat mij betreft.

Aaaaand it's back on.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat moet Ajax eigenlijk met deze gast? Dit is gewoon een Kroatische Van der Hoorn. Traag, lomp, zwak aan de bal, maar wel fysiek sterk. Totaal geen Ajax materiaal.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Artikel afkomstig van Voetbal Primeur:

Mateo Barac gaat op korte termijn wel degelijk een contract signeren bij Ajax. Dat meldt het Kroatische medium CroSports donderdagavond. Woensdagavond schreef onder meer De Telegraaf nog dat de komst van de boomlange verdediger van NK Osijek van de baan was.

Barac (23) zou een medische keuring in Amsterdam niet hebben doorstaan. Daarom ging de verwachte transfer van de stopper naar Ajax niet door. Althans, dat was woensdag dus het nieuws. Nu sijpelt vanuit Kroati? het nieuws door dat Barac wel degelijk speler wordt van de vicekampioen van Nederland.

CroSport schrijft dat de transfer bijna afgerond is. Nadat Barac is gepresenteerd door Ajax, zullen er meer details bekend worden over de ontwikkelingen in de afgelopen dagen. Woensdag wilde Ajax niet reageren op de berichtgeving van De Telegraaf.
 

Batigoal

Well-known member
Wat moet Ajax eigenlijk met deze gast? Dit is gewoon een Kroatische Van der Hoorn. Traag, lomp, zwak aan de bal, maar wel fysiek sterk. Totaal geen Ajax materiaal.

Op basis van 2 wedstrijden tegen PSV? Ondanks dat ik niet altijd bovenmatig veel vertrouwen in de leiding heb wil ik Barac eerst maar eens een kans geven. Hij heeft niet zo lang geleden zijn debuut voor Kroati? gemaakt, dus dat zegt dat hij iets kan en er nog rek in zijn ontwikkeling zit.

Overigens gaan er ook nog geruchten over andere Colombianen (Cuesta en Benedetti) in wie Ajax ge?nteresseerd zou zijn, dus wellicht volgen er nog wat verrassingen in de komende weken. Ajax zal sowieso een schaduwlijstje moeten hebben mochten er nog basisspelers vertrekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als er morgen 100 miljoen euro op Veltman wordt geboden, dan zegt Ajax echt geen nee.
 

Batigoal

Well-known member
Er vertrekken geen spelers meer....

Vorig jaar zou Ajax Arek Milik absoluut niet laten gaan: een week later zat hij in Napoli. Daarna zou er geen basisspeler meer vertrekken: een week voor het sluiten van de markt vertrok Cillessen. In de jaren ervoor vertrokken Sneijder, Suarez, Eriksen, Alderweireld en Blind ook allemaal in de laatste week van de transferperiode ondanks "dat er niemand meer zou vertrekken".
 
Bovenaan