Ajax Transfertopic

De Groene Scout

Well-known member
Heb je en trainer uit de eigen jeugdopleiding, koop je alles wat los en vast zit bij elkaar, zelfs een back van 4 miljoen en blijkt er zelfs geen vertrouwen te zijn in een back uit de eigen opleiding.
 

Marinos

Well-known member
Heb je en trainer uit de eigen jeugdopleiding, koop je alles wat los en vast zit bij elkaar, zelfs een back van 4 miljoen en blijkt er zelfs geen vertrouwen te zijn in een back uit de eigen opleiding.

Huntelaar en Lamprou zijn toch gewoon terug gehaalde jeugdproducten?
 

Eef de Kip

Well-known member
Dit zou een mooi moment zijn voor Vakkie om terug te keren en te stellen dat de revolutie is mislukt.
 

Abubakari

Well-known member
Huntelaar en Lamprou zijn toch gewoon terug gehaalde jeugdproducten?

Van mij mogen we best nog wat meer kopen, twee reserve keepers, een back up voor de verdediging en een reserve spits vind ik nog niet echt alles wat los en vast zit kopen.
 

Batigoal

Well-known member
Hmm, in 13 maanden zijn er 24 spelers vertrokken. Zelfs wij moeten dan af en toe een speler kopen.
 

Eresd?g?

Banned
Nu nog een extra middenvelder erbij en de selectie is mijn inziens rond. Verwacht dat deze betreffende middenvelder gehuurd gaat worden. Eentje die bij de topclubs er net buiten valt. Zoals Traor? vorig seizoen.
 

De Groene Scout

Well-known member
En gezien onze zware loting in de EL zou Groene Scout toch begrip moeten kunnen hebben voor een aankoop meer.

Zeker, maar ik zou dan toch eerder een middenvelder dan een back van 4 miljoen op willen halen.
In de amateurwereld zeggen we altijd; een dure back halen van buitenaf is een domme investering.
 

Maasveld

Well-known member
Zeker, maar ik zou dan toch eerder een middenvelder dan een back van 4 miljoen op willen halen.
In de amateurwereld zeggen we altijd; een dure back halen van buitenaf is een domme investering.
Amateurwereld inderdaad. Daarbij, wat is duur als je 100 miljoen op de bank hebt staan?
 
Bovenaan