Ajax Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Ah, ik had dus gemist dat het op VP stond.

Ja, vage website is dat. Net als dat ene Twitter-account van AFCA Headlines of zo, die ik wel eens langs zie komen. Straks gaan ze nog beweren dat Ricardo Kieboom de volgende aanwinst van Ajax wordt, zou me niks verbazen.
 

Batigoal

Well-known member
Ja, vage website is dat. Net als dat ene Twitter-account van AFCA Headlines of zo, die ik wel eens langs zie komen. Straks gaan ze nog beweren dat Ricardo Kieboom de volgende aanwinst van Ajax wordt, zou me niks verbazen.

Wat een helden zijn dat. De transfer van Richarlison was 3 weken lang volledig afgerond en de speler zou ongeveer iedere dag naar Amsterdam vliegen om te worden gekeurd en gepresenteerd.

Helaas stoppen ze ermee na de transferperiode. Ik hoop dat ze in ieder geval met ??n gerucht nog wel gelijk krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een helden zijn dat. De transfer van Richarlison was 3 weken lang volledig afgerond en de speler zou ongeveer iedere dag naar Amsterdam vliegen om te worden gekeurd en gepresenteerd.

Helaas stoppen ze ermee na de transferperiode. Ik hoop dat ze in ieder geval met ??n gerucht nog wel gelijk krijgen.

Een klok die stilstaat geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan. Bij Feyenoord tekent Van Persie iedere dag. Ik verheug mij er vandaag alweer op.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Nog een gerucht dat door VP de lucht ingeschoten is:

Ajax zat donderdagavond tijdens NK Osijek - PSV op de tribune om een verdediger aan het werk te zien. De Amsterdammers bekeken de 23-jarige Mateo Barac. De Kroatische verdediger staat in de belangstelling van Ajax.

Dat meldt De Telegraaf. Barac is een linker centrale verdediger van 1 meter 90 die ook als linksback kan spelen. Afgelopen winter was FC Groningen voor Barac in de markt, maar de clubleiding van Osijek veegde een bod van rond de ??n miljoen euro resoluut van tafel. Nu wil Ajax toeslaan. Het is niet bekend wat de Kroatische club momenteel vraagt voor Barac of wat Ajax voor hem wil betalen.

Barac heeft indruk kunnen maken op de scouts van Ajax, want Osijek hield twee keer de nul tegen PSV. In Eindhoven werd er met 0-1 gewonnen en in Kroati? zegevierde de ploeg met dezelfde cijfers. In Amsterdam vindt men na de uitschakeling in de Champions League dat er extra defensieve opties bij moeten. De club heeft zich al verzekerd van Ricardo van Rhijn, die voor drie jaar terugkeert bij Ajax.
 

Eef de Kip

Well-known member
hmmm......: "Barac heeft indruk kunnen maken op de scouts van Ajax, want Osijek hield twee keer de nul tegen PSV"
 

Pascallovic

Well-known member
Die Barac is vast beter dan die slager Ignjatovic die Feyenoord ooit eens haalde nadat ie het leuk zou hebben gedaan met Borac tegen Ajax.
 

Batigoal

Well-known member
Mateo Barac schakelde PSV uit en hij heeft met het geld dat Ajax daarmee verdient dus eigenlijk zijn eigen komst bekostigd. Maar los daarvan las ik dat Overmars heeft aangegeven dat volgens hem de selectie rond is nu. Dat vind ik teleurstellend. Volgens mij is de selectie echt te smal als je met blessures of vormcrisissen te maken krijgt.
 
Bovenaan