Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Het lijkt mij ook te smal, maar ik kan de kracht van de aankomende talenten niet inschatten. Lijkt mij zonde om met zo'n oorlogskast nog het risico te nemen dat je geen kampioen wordt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een seizoen ala Feyenoord vorig seizoen met nauwelijks blessures en schorsingen en je kan ook met een zeer krappe selectie kampioen worden.
 

Abubakari

Well-known member
Ach, gister gaf Keizer nog aan dat er nog een middenvelder bij moest, dus het is maar waar je iets leest, de ??n plaatst dit, de ander plaatst dat. Klopt toch meestal geen reet van allemaal.
 

Batigoal

Well-known member
Bovendien als Liverpool daadwerkelijk Ziyech haalt als vervanger van Coutinho, dan moeten Overmars en co wel in actie komen.
 

mainsupreme

New member
Bovendien als Liverpool daadwerkelijk Ziyech haalt als vervanger van Coutinho, dan moeten Overmars en co wel in actie komen.

Ik zie Ziyech echt nog een jaar hier rijpen, is tot nu toe een verstandige jongen geweest met opbouw carri?re. Dit jaar knallen bij Ajax en als grotere meneer dan naar het buitenland lijkt mij beter.
 

Batigoal

Well-known member
Geen idee, van spelers als Ziyech, Sanchez en Dolberg verwacht ik geen clubliefde en Ajax zou Ajax niet zijn als er niet eentje uit dat rijtje wordt weggekocht in de laatste week augustus.
 

Batigoal

Well-known member
Markus Bay gaat terug naar Denemarken. De middenvelder heeft getekend bij Viborg. Bay werd in 2013 gehaald, maar een aantal grote blessures hebben er voor gezorgd dat hij niet de stap kon maken naar de A-selectie.
 

SanMark.

Well-known member
Ziyech zou in de belangstelling staan van Liverpool en Roma.

Ik krijg het via de app door heb er nog geen bron bij.
 

Eresd?g?

Banned
Ajax heeft weer een verdediger uit Colombia gehaald. Dit maal een rechtsback die ook links kan spelen. PSV had m ook op de radar. Hopelijk net zo'n voltreffer als Sanchez.
 

Marinos

Well-known member
Ajax heeft weer een verdediger uit Colombia gehaald. Dit maal een rechtsback die ook links kan spelen. PSV had m ook op de radar. Hopelijk net zo'n voltreffer als Sanchez.

Bron?

Is overigens die verdediger van Osjik nou aangetrokken of niet? Want daar zie ik ook nog niks over via de offici?le kanalen?
 

Batigoal

Well-known member
Prima zo uit het niets. Geen idee of het wat is, maar Colombianen zijn hot. Het zou wel fijn zijn als deze jongen inderdaad zowel rechts- als linksback kan spelen. Dan Barac er nog bij en je hebt weer concurrentie achterin.

@Marinos: alle serieuze media melden de komst van Orejuela.
 
Bovenaan