Ajax, seizoen 2017/2018

Max

Administrator
Forumleiding
Die tevredenheid van met 4-1 winnen is natuurlijk de doodsteek van het Nederlandse voetbal. In de WK kwalificatie kwamen we ook doelpunten tekort.

ElSimao

Active member
De technische staf en alles eromheen hebben alles kapot gemaakt in een paar maanden tijd. Keizer heeft het uiteraard niet, maar het probleem ligt dieper dan dat. Om het probleem met Siem de Jong aan te geven. Natuurlijk is het een drama dat zo'n Keizer die jongen een basisplaats geeft, maar wie haalt die prutser uberhaubt binnen? Die man heeft jarenlang op ons middenveld gestaan en jarenlang was het een waar drama. Het TH heeft dus overleggen gehad waaruit is gebleken dat de meesten voor het terughalen van die vent waren. Want dat is zo belangrijk voor de "ervaring", de "balans" de "mooie mix qua leeftijd" en meer van die nikszeggende onzin. Het draait om kwaliteit en dat bezit Siem niet. Het is niet voor niks dat hij het met hangen en wurgen maar 2 jaar heeft volgehouden in het buitenland en weer met hangende pootjes terug is.

We zullen goed moeten doorselecteren in de winterstop willen we nog iets van perspectief hebben. Jong Ajax is uitgeput, dus qua talent hoeven we daar niks van te verwachten.

ALenstra

Well-known member
Er deugt echt niks meer aan Ajax! Ze mogen blij zijn als ze voorrondes Europa League halen! Weg met het technisch hart!

ElSimao

Active member
Er deugt echt niks meer aan Ajax! Ze mogen blij zijn als ze voorrondes Europa League halen! Weg met het technisch hart!

Van de week las ik een column over dat Siem de Jong zo'n "koopje" was en toen wist ik al dat ie in de basis zou spelen. Werkelijk waar een affront voor de club.

Arrogantie is het woord dat bij de leiding van Ajax past. Het kwartje viel vorig seizoen goed, dus dacht men dat het sowieso wel snor zat en dat men het met een nobody als Keizer en minimale inversteringen wel aan te kunnen. Wil je nu nog iets van de club maken zal je zowel jong Ajax als het eerste grondig moeten renoveren en datzelfde geldt voor de bestuurslaag.

En och, dat zal wel extreem ofzo overkomen, maar de stellingen waren 10 jaar geleden precies hetzelfde en toen kwam er iemand die uitvoerde wat ik min of meer ook vond. En toen stond iedereen op de banken om het aan te moedigen ;)

JMD

Well-known member
De technische staf en alles eromheen hebben alles kapot gemaakt in een paar maanden tijd. Keizer heeft het uiteraard niet, maar het probleem ligt dieper dan dat. Om het probleem met Siem de Jong aan te geven. Natuurlijk is het een drama dat zo'n Keizer die jongen een basisplaats geeft, maar wie haalt die prutser uberhaubt binnen? Die man heeft jarenlang op ons middenveld gestaan en jarenlang was het een waar drama. .
Haha, die man was jullie dragende kracht jarenlang, maakte Ajax in 2011 kampioen...

ElSimao

Active member
Haha, die man was jullie dragende kracht jarenlang, maakte Ajax in 2011 kampioen...

Geen wonder dat jij zoiets denkt.

Toegegeven, als spits is hij minder slecht dan als middenvelder, maar aangezien hij als middenvelder komt beoordeel ik hem als middenvelder.

Bovenaan