Ajax, seizoen 2017/2018

ElSimao

Active member
Waarom hij nu zo geweldig schijnt te zijn begrijp ik ook niet zo goed.

Er is inhoudelijk vaak niet veel in te brengen tegen mijn posts. Vind het wel grappig om posters dan een breakdown te zien krijgen en het maar op de man proberen, maar ik prefereer als het gewoon inhoudelijk blijft. Voor velen erg lastig kennelijk
 

BlauwVinger

Well-known member
SanMark. heeft bedenkingstijd nodig. Hem kennende gaat hij niets uit de weg, het is dus een kwestie van tijd op een antwoord.



Ik (h)erken dat je met je sublimale boodschap niet uitsluitend op SanMark doelt.

Het is verheugend om inhoudelijke, prettig confronterende, constructieve en substanti?le bijdragen van mijn kant te lezen; in tegenstelling tot de tomeloze energie waarmee hier met debattechniekjes op brugklasnivieau wordt geflirt.

Een KNVB-eredivisie-arbiter mag in zijn vrije tijd, samen met een tweede, derde en vierde official, 'kutkankerkakkerlakken' zowel 'a capella' als 'gregoriaans' aanheffen in een karaoke-bar in Amsterdam als door aanwezige Ajax-spelers in hun vrije tijd op een verzoeknummertje over Feyenoord wordt aangedrongen.


Natuurlijk mag dat. Kwestie van vrije meningsuiting.


Dat selectief toegepaste argument heeft de diepgang van een surfplank. Het is dan ook niet verbazingwekkend dat mijn stelling zorgvuldig wordt genegeerd.
 

vakx2.0

Banned
Er is inhoudelijk vaak niet veel in te brengen tegen mijn posts. Vind het wel grappig om posters dan een breakdown te zien krijgen en het maar op de man proberen, maar ik prefereer als het gewoon inhoudelijk blijft. Voor velen erg lastig kennelijk

Kleine correctie... in post 793 en 800 reageer ik tot tweemaal toe zeer inhoudelijk.
Reactie ElSimao op deze posts: radiostilte. Of om in je eigen termen te blijven: breakdown ????

Dus kom lekker van je troontje af en houd jezelf niet zo ontzettend voor de gek.
 

De Wolf

Well-known member
Een voetballer van Ajax of Feyenoord weet dat de media met een vergrootglas naar hem kijkt. Duikt er een filmpje van je op op een YouTube kanaal dan kan je verwachten dat de AD, Telegraaf de daar nieuws van maken. Zeker wanneer je ook nog eens een stomme actie doet.
 

JMD

Well-known member
Ongelofelijk toch? En waarschijnlijk zit er iemand achter dat toetsenbord die het nog oprecht gelooft ook, die mensen heb je dus echt.

Die mensen verzamelen zich in een club met als clublied: 'iedereen is gek behalve wij' ofzo...
 

ElSimao

Active member
Heitinga wijkt bij Ajax af van routine: ‘Normaal kunnen we dat monitoren’

Ajax Onder-19 is dinsdag rond het middaguur geland in Polen en neemt het dinsdagavond om 18:00 uur op tegen de leeftijdsgenoten van Legia Warschau in de UEFA Youth League. John Heitinga, trainer van de Amsterdamse talenten, ziet de positieve kant van de niet-alledaagse voorbereiding in. "Het is een leerproces voor de jongens."

De wedstrijd tegen Legia zou eigenlijk woensdag worden gespeeld, maar dat is een nationale feestdag in Polen, waardoor de wedstrijd is vervroegd. "Normaal gesproken reizen we een dag van tevoren, maar dat is bij deze trip niet het geval. Daar moeten de jongens mee om gaan. Dat is een stukje discipline", laat Heitinga op de clubsite weten.

"Wat doen ze de avond ervoor? Wat eten en drinken ze? Normaal kunnen we dat monitoren in het hotel. Nu zijn ze zelf verantwoordelijk. Dat is zeker een leermoment", vervolgt de oud-verdediger. "Vanavond gaat blijken wat voor invloed de voorbereiding heeft. Maar we moeten gewoon zorgen dat we negentig minuten geconcentreerd zijn. Dan kunnen we een goede stap zetten naar de volgende ronde."


Sterk staaltje amateurisme weer. Direct na zo'n lange reis spelen is niet optimaal, dus moet je een dag van tevoren arriveren. Als zulke simpele dingen al misgaan....bij de beesten af dit.
 

BlauwVinger

Well-known member
Een voetballer van Ajax of Feyenoord weet dat de media met een vergrootglas naar hem kijkt. Duikt er een filmpje van je op op een YouTube kanaal dan kan je verwachten dat de AD, Telegraaf de daar nieuws van maken. Zeker wanneer je ook nog eens een stomme actie doet.

Het boterzachte criterium 'vrije meningsuiting' is inmiddels met chirurgische precisie gefileerd en gediskwalificeerd.
 

Pascallovic

Well-known member
Heitinga wijkt bij Ajax af van routine: ‘Normaal kunnen we dat monitoren’

Ajax Onder-19 is dinsdag rond het middaguur geland in Polen en neemt het dinsdagavond om 18:00 uur op tegen de leeftijdsgenoten van Legia Warschau in de UEFA Youth League. John Heitinga, trainer van de Amsterdamse talenten, ziet de positieve kant van de niet-alledaagse voorbereiding in. "Het is een leerproces voor de jongens."

De wedstrijd tegen Legia zou eigenlijk woensdag worden gespeeld, maar dat is een nationale feestdag in Polen, waardoor de wedstrijd is vervroegd. "Normaal gesproken reizen we een dag van tevoren, maar dat is bij deze trip niet het geval. Daar moeten de jongens mee om gaan. Dat is een stukje discipline", laat Heitinga op de clubsite weten.

"Wat doen ze de avond ervoor? Wat eten en drinken ze? Normaal kunnen we dat monitoren in het hotel. Nu zijn ze zelf verantwoordelijk. Dat is zeker een leermoment", vervolgt de oud-verdediger. "Vanavond gaat blijken wat voor invloed de voorbereiding heeft. Maar we moeten gewoon zorgen dat we negentig minuten geconcentreerd zijn. Dan kunnen we een goede stap zetten naar de volgende ronde."


Sterk staaltje amateurisme weer. Direct na zo'n lange reis spelen is niet optimaal, dus moet je een dag van tevoren arriveren. Als zulke simpele dingen al misgaan....bij de beesten af dit.
4-1 gewonnen jankerd.
 

ElSimao

Active member
Qua metafoor is op de morele hoogvlakte sprake van zuurstofarme lucht die bijdraagt aan 'ijlen'.

Ik zie vooral een analogie met tienermeisjes die het altijd hebben over hoe kut hun vriendje is, maar die keer op keer terugkomen voor nog meer abuse, wat ze stiekem prachtig vinden.

En dan is er nog een oudere kerel wiens trucje allang uitgewerkt is die het maar blijft proberen maar structureel nul op het rekest krijgt.

You do the math ;)
 

BlauwVinger

Well-known member
Dan maar 0 op m'n orkest, ik zou het wel weten.

Het zijn slechts cosmetische stuiptrekkingen van iemand die zichzelf parmantig en zelfvoldaan tracteert op pralines uit eigen bonbondoos.

'Orkest' is een schalkse verwijzing naar de muzikale Strapatzen van Viergever qua vrijheid van meningsuiting. Chapeau!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan