Zeg nu gewoon dat het jouw type voetballer niet is, maar noem Huntelaar geen 'redelijk succesvolle speler bij een middenmotor/subtopper' en kom dan met Van der Wiel aanzetten. Net als de andere voorbeelden die ik noemde. Die jongens mogen dolblij zijn als ze een carri?re als Huntelaar zouden mogen hebben. Topscoorder in de Bundesliga en goed gepresteerd in Europa. Schalke was in zijn tijd wel meer dan een middenmotor/subtopper.
Van der Wiel is een jaar lang basisspeler geweest bij PSG, maar daarna, toen PSG een hoger niveau kreeg, was het gauw gebeurd met hem. Daarnaast ook niks meer laten zien. Traor? is mislukt bij Chelsea en doet het nu aardig bij Lyon. Moeten we dan nu dan ook een subtopper/middenmotor noemen? Tete ben ik overigens met je eens. Die had basisspeler moeten zijn.
Dan nog het complete lijstje wat ik hier al postte. De types waar jij van houdt zijn niet zo belangrijk geweest voor Ajax en hebben daarna ook weinig tot niets laten zien. Dat geeft niets, maar ga dan niet zeer waardevolle spelers voor Ajax 'downplayen', want dat komt nogal zwakjes over als je ziet waar jij mee gaat vergelijken.