Fabian
Active member
Zal dat niet gewoon het uitfluiten van het elftal betreffen?
Als ik een interview met Veltman lees niet.
Zal dat niet gewoon het uitfluiten van het elftal betreffen?
Wat mij betreft niet. Tenminste nog niet zo massaal dat de druk wordt opgevoerd. Dat gebeurd meer door oud-spelers. Maar het zal steeds sterker worden en op een gegeven moment komen daar spreekkoren en witte zakdoekjes bij. Dan wordt het onhoudbaar en is het normaal gesproken in een paar wedstrijden gebeurd.Ik las dat De Boer afgelopen zondag wel werd uitgefloten. Is dat niet iets meer dan gemor?
Er komen nu al verhalen over spelers die nog 100% achter de Boer staan. Straks is 't het technisch hart dat nog 100% achter de Boer staat. En vervolgens gaan ze in goed overleg uit elkaar. Zal de winterstop wel zijn. Inmiddels ligt Ajax dan uit Europa, uit de beker en staan ze op een 3de plek achter Feyenoord en PSV. Iets van 8 punten achter nr 2 PSV.
Op een acceptgiro.Waar kan ik tekenen??![]()
Wat mij betreft niet. Tenminste nog niet zo massaal dat de druk wordt opgevoerd. Dat gebeurd meer door oud-spelers. Maar het zal steeds sterker worden en op een gegeven moment komen daar spreekkoren en witte zakdoekjes bij. Dan wordt het onhoudbaar en is het normaal gesproken in een paar wedstrijden gebeurd.
Op een acceptgiro.
Oei, dat mag niet hoor.Flauwekul. PSV was baas doordat ze feller, slimmer en gewoon beter waren. Meer kwaliteit.
Ajax speelde helemaal niet zo slecht, zo spelen ze al tijden. PSV daarentegen speelt nog steeds niet zo goed als vorig seizoen. Eigenlijk kun je stellen dat een redelijk PSV een normaal spelend Ajax heeft verslagen.PSV was gewoon beter en heeft meer dan verdiend gewonnen maar we mogen toch best stellen dat we het jullie niet overdreven zwaar hebben gemaakt? Of wil je nou echt beweren dat Ajax briljant speelde? En dat heeft verder niets te maken om de glans bij PSV weg te halen want dat heeft er geen ruk mee te maken.
PSV was gewoon beter en heeft meer dan verdiend gewonnen maar we mogen toch best stellen dat we het jullie niet overdreven zwaar hebben gemaakt? Of wil je nou echt beweren dat Ajax briljant speelde? En dat heeft verder niets te maken om de glans bij PSV weg te halen want dat heeft er geen ruk mee te maken.
Er zit nog wel flink wat ruimte tussen jouw opmerking (waar ik het bijna helemaal mee eens ben) en die van Eresdege hoor.
Oei, nu vergelijk je me met rsdg, deze ga ik dus melden.
Heb ik al gedaan.