Ajax - PSV

JMD

Well-known member
In welke mate zijn de wissels van De Boer van belang geweest? Serero erin was imo om te controleren, Ajax kreeg toen ook controle. Daarna MIlik erin (dus aanvallend), en werd het 1-2.

Is dat de crux van het duel?

Oef, bijna counteren.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik heb alleen de 2e helft kunnen zien, maar op basis daarvan heeft PSV dikverdiend gewonnen.
 

JMD

Well-known member
Ajax de komende weken naar Arnhem, Almelo en Rotterdam... (plus het bonusthuisduel tegen Roda)

PSV naar Enschede en Doetinchem (plus het bonusthuisduel tegen Excelsior en Utrecht)

Leuke weken voor de boeg normaal gesproken als PSV-supporter.
 

JMD

Well-known member
Het is toch te hopen dat PSV dit soort spel ook kan tonen tegen de mindere tegenstanders. Want daar zit het grote probleem.
 

Abubakari

Well-known member
Terechte nederlaag, ongelooflijk weinig gecree?rd door Ajax, behalve die goal en dat schot op de paal eigenlijk niks. De hele voorhoede was totaal onzichtbaar, Gudelj trouwens ook. En dan die slotfase... Alleen maar hoge ballen op meters van de man. Geen moment het gevoel gehad dat ze het nog recht zouden zetten na de 1-2. Al had ik al niet verwacht dat ze zouden winnen, dit was wel heel teleurstellend. Of beter gezegd, dit was wel heel slecht.
 

JMD

Well-known member
Oma van Narsingh ook gisteravond overleden. Ben dan benieuwd wat er met Lestienne's familie gebeurd is.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een wanvertoning. Leek helemaal nergens op. Aanvallend nul en verdedigend op het tandvlees. Niemand met een idee in balbezit en het druk zetten werd ook slexht uitgevoerd. Totaal overklast door een PSV dat niet compleet was. Erg pijnlijk en schrijnend. De trainer die er met zijn wissels nog een schepje bovenop doet. Ze sloegen allemaal nergens op. Oktober is begonnen hoor.
 

Eresd?g?

Banned
Fucking slechte pot zeg. PSV verdiend gewonnen. Als ik zo dat programma van Ajax zie ben ik er niet gerust op. Alleen Bazoer een 6,5. De rest 5 of lager. Kut pot.
 

JMD

Well-known member
Fucking slechte pot zeg. PSV verdiend gewonnen. Als ik zo dat programma van Ajax zie ben ik er niet gerust op. Alleen Bazoer een 6,5. De rest 5 of lager. Kut pot.

Tete ook een voldoende wat mij betreft, paar keer een briljante tackle, vol op de bal.
 
Bovenaan