Ajax - PSV

Pascallovic

Well-known member
Ik vond Ajax anders niet echt minder dan andere wedstrijden die ik tot nu toe van ze gezien heb. Lekker, zo'n trainer. Totaal de realiteitszin kwijt.
Ik vond ze wel minder dan andere wedstrijden, die ook al niet best waren. Dan is dit een offday te noemen. Maar dat maakt niet dat het in andere wedstrijden wel voldoende is. Het is al heel lang slecht en vandaag slechter dan normaal.
 

Eresd?g?

Banned
Ik vond Ajax anders niet echt minder dan andere wedstrijden die ik tot nu toe van ze gezien heb. Lekker, zo'n trainer. Totaal de realiteitszin kwijt.
Vandaag sloeg echt helemaal nergens op zo slecht. Maar misschien wordt t tijd om naar Engeland te gaan. Sunderland zoekt nog een training. Deze selectie is toe aan nieuw gezicht.
 

JMD

Well-known member
Voetballen in de Arena blijft leuk :)

Het was een aantal jaren minder leuk, maar het is weer leuk inderdaad. Net als in de periode 1996-2008.
Als je er over nadenkt is het eigenlijk een belachelijke serie, tegen de recordkampioen en Nederlandse club nummer 1, gewoon in de eerste 20 jaar 11x winnen en 3x gelijkspelen in hun stadion.
 

Pascallovic

Well-known member
Bankzitter in de 2. Bundesliga he.

Hoeveel krediet kan een trainer nog krijgen?
Hij staat eerste in de competitie, heeft vier landstitels op rij gewonnen en is een jaar tweede geworden. Dan ben je verbaasd dat hij krediet heeft? Er zijn trainers die voor minder mogen blijven zitten. Een Mourinho bij Chelsea, een Klopp vorig seizoen bij Dortmund, Wenger in het verleden bij Arsenal en een Rodgers heeft ook lang het voordeel van de twijfel gekregen bij Liverpool. Als laatste werkt een trainer ontslaan doorgaans ook niet echt en zie ik geen geschikte opvolger klaarstaan. Dus laat Frank nog maar even zitten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Oei oei. RSDG, geef je adres even, dan kan JMD je een fotokaart van Pereiro sturen haha.
 

Eresd?g?

Banned
Die heeft zich vanmiddag wel laten zien ja. Twee knappe goals. PSV heeft ook gewoon verdiend gewonnen. Ik ben ook meer chagrijnig over het spel van Ajax dan over feit dat er verloren is.
 

Fabian

Active member
Gelijkspel was wel het beste geweest, maar als er dan iemand moest winnen... dan maar PSV.

PSV-ers gefeliciteerd!
 

Maasveld

Well-known member
Hij staat eerste in de competitie, heeft vier landstitels op rij gewonnen en is een jaar tweede geworden. Dan ben je verbaasd dat hij krediet heeft? Er zijn trainers die voor minder mogen blijven zitten. Een Mourinho bij Chelsea, een Klopp vorig seizoen bij Dortmund, Wenger in het verleden bij Arsenal en een Rodgers heeft ook lang het voordeel van de twijfel gekregen bij Liverpool. Als laatste werkt een trainer ontslaan doorgaans ook niet echt en zie ik geen geschikte opvolger klaarstaan. Dus laat Frank nog maar even zitten.

Het is toch al bijna 2 jaar nauwelijks om aan te zien?
 

Pascallovic

Well-known member
Het is toch al bijna 2 jaar nauwelijks om aan te zien?
Dat klopt, echter draait het in voetbal ook om resultaat en die zijn nog niet dusdanig dramatisch dat er massaal om een ontslag wordt geroepen. Het gemor wordt natuurlijk wel steeds luider en het lijkt een kwestie van tijd te worden dat het onhoudbaar wordt. Maar dat is het nu nog niet. Eind november begin december zal het wel gebeuren na de zwaardere reeks, uitschakeling in Europa en wellicht ook in de beker.
 

Fabian

Active member
Dat klopt, echter draait het in voetbal ook om resultaat en die zijn nog niet dusdanig dramatisch dat er massaal om een ontslag wordt geroepen. Het gemor wordt natuurlijk wel steeds luider en het lijkt een kwestie van tijd te worden dat het onhoudbaar wordt. Maar dat is het nu nog niet. Eind november begin december zal het wel gebeuren na de zwaardere reeks, uitschakeling in Europa en wellicht ook in de beker.

Ik las dat De Boer afgelopen zondag wel werd uitgefloten. Is dat niet iets meer dan gemor?
 
Bovenaan