Ajax - PSV

Abubakari

Well-known member
Ajax speelde helemaal niet zo slecht, zo spelen ze al tijden. PSV daarentegen speelt nog steeds niet zo goed als vorig seizoen. Eigenlijk kun je stellen dat een redelijk PSV een normaal spelend Ajax heeft verslagen.

Is ook gelul. Zowel tegen Groningen als tegen Molde werden vrij veel kansen gecree?rd, dat was zondag niet het geval.
 

Eresd?g?

Banned
Zondag was veel en veel minder dan eerder tegen Molde en Groningen. Ze waren constant twee stappen te laat en laten we t over de dramatische passing niet hebben. PSV heeft goed gebruik gemaakt van de complete offday van Ajax.
 

Marinos

Well-known member
Het is geen off-day als het al een paar jaar om te janken is. Molde en Groningen waren misschien wel On-days.
 

Marinos

Well-known member
Zondag was erger dan normaal. Er zijn dit seizoen best ok wedstrijden gespeeld. Niet top maar wel ok. Zondag was dramatisch.

Noem ze eens op dan? Leuk dat we tegen fucking Molde een paar keer wel tussen de palen schieten maar daarmee is het niet ineens oke.
 

Eresd?g?

Banned
Noem ze eens op dan? Leuk dat we tegen fucking Molde een paar keer wel tussen de palen schieten maar daarmee is het niet ineens oke.
Uit in Wenen was wel ok. Uit AZ ook bijvoorbeeld. Verder begin seizoen nog wel aantal ok thuiswedstrijden. Niet fantastisch, wel ok. Maar ik ben het er wel mee eens dat het tijd is voor een frisse wind.
 

Pascallovic

Well-known member
Uit in Wenen was wel ok. Uit AZ ook bijvoorbeeld. Verder begin seizoen nog wel aantal ok thuiswedstrijden. Niet fantastisch, wel ok. Maar ik ben het er wel mee eens dat het tijd is voor een frisse wind.
Uit in Wenen ok? Die wedstrijd waarin we 20 minuten leuk gespeeld hebben om vervolgens na rust het compleet te verkloten tegen 10 man en geen kans meer te cre?ren? Dat was toch gewoon een wanvertoning? Uit tegen AZ was ook niks, totdat El Ghazi uit het niets met een zondagsschot de boel openbrak en voor rust elke bal op doel er in ging dankzij de keeper. Vervolgens werd er na rust ook nagenoeg niks gecreeerd tegen een pover AZ. Resultaat was goed, maar qua spel zeker niet. Eigenlijk zoals al 2 jaar het geval is.
 

Eresd?g?

Banned
Om teleurstellingen te voorkomen. Het Nl voetbal is in hard tempo aan t afglijden naar een bedenkelijk niveau. Overal is dat het geval. Ook bij het Nl elftal maar ook bij de Nl topclubs.
 

Keyser S?ze

New member
Uit in Wenen was wel ok. Uit AZ ook bijvoorbeeld. Verder begin seizoen nog wel aantal ok thuiswedstrijden. Niet fantastisch, wel ok. Maar ik ben het er wel mee eens dat het tijd is voor een frisse wind.

Jij moet bij de Duyvis gaan werken. Daar zoeken ze nog iemand die alles ok vindt.
 

JMD

Well-known member
Uit in Wenen was wel ok. Uit AZ ook bijvoorbeeld. Verder begin seizoen nog wel aantal ok thuiswedstrijden. Niet fantastisch, wel ok. Maar ik ben het er wel mee eens dat het tijd is voor een frisse wind.

Tsja, als jij het goede spel van PSV het gevolg vindt van het slechte spel van Ajax, kan je ook zeggen dat het goede spel van Ajax tegen bv Groningen en ADO ook ligt aan het slechte spel van deze clubs. Of geldt dat dan ineens niet meer?

Maar goed, jij denkt nog steeds dat Ajax gewoon bepaalt of het wel of niet wint, en dat als Ajax verliest dat enkel en alleen komt doordat Ajax geen zin had om te winnen. Onzin dus.
 

Eresd?g?

Banned
Ajax in normale doen had niet zo kansloos verloren van PSV. Sterker, ik verwacht dat Ajax in normale doen had gewonnen zondag. Maar had het idee dat bepaalde Ajacieden meer met hun hoofd bij andere zaken zaten dan de PSV'ers...
 

JMD

Well-known member
Ajax in normale doen had niet zo kansloos verloren van PSV. Sterker, ik verwacht dat Ajax in normale doen had gewonnen zondag. Maar had het idee dat bepaalde Ajacieden meer met hun hoofd bij andere zaken zaten dan de PSV'ers...
Waar zouden ze dan met hun hoofd gezeten hebben volgens jou?

Vind het een beetje onzin wat je opschrijft, alsof het nog steeds niet helder voor je is dat dit Ajax ook gewoon wedstrijden kan verliezen omdat het niet goed genoeg is.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax was zondag niet eens fit en dat vond ik wel vreemd. Gudelj die eruit moest met kramp, Fischer die eigenlijk geen 90 minuten aan kon, Klaassen die op zijn laatste liep, evenals Bazoer en El Ghazi. Op basis van vermoeidheid had Frank er 10 kunnen wisselen. Het verklaard waarom Ajax alle ballen blind naarvoren schoot, zonder dat er ook maar een Ajacied in de buurt stond. Dan waren ze er tenminste even vanaf. Een verdienste van PSV, maar je kunt toch ook vraagtekens zetten bij de trainingsopbouw, want dit was echt schrijnend.
 

Marinos

Well-known member
Het hele seizoen lopen ze allemaal over het veld alsof ze net een avondje hebben zitten zuipen met Sulejmani op het Leidsche plein.
 

Maasveld

Well-known member
Ajax in normale doen had niet zo kansloos verloren van PSV. Sterker, ik verwacht dat Ajax in normale doen had gewonnen zondag. Maar had het idee dat bepaalde Ajacieden meer met hun hoofd bij andere zaken zaten dan de PSV'ers...
Ajax in normale doen? Verklaar je nader.
 

gevegt

Well-known member
Is ook gelul. Zowel tegen Groningen als tegen Molde werden vrij veel kansen gecree?rd, dat was zondag niet het geval.

PSV vergelijken met Groningen en Molde, dat is pas onzin.
Zelfs tegen PSV heeft Ajax nog een paar kansjes gecre?erd. Degene die er naast zit ben jij dus.
 
Bovenaan