Die Virgil van Dijk is in Nederland nooit verder gekomen dan FC Groningen lees ik, dus dat kan niet veel zijn.Nee, deze club schijnt in Engeland te spelen. Eeen zekere Virgil van Dijk speelt er. Ze schijnen ooit een zekere Champions League gewonnen te hebben las ik net. En Croky Gapko speelt er ook, die ken ik. En ze hebben laatst van Man Utd gewonnen met 7-0, dat is de club van ten Hag, weet niet of dat dezelfde is die ooit bij Ajax trainer was, maar misschien weet een volger van de Engelse League dat.
Is zeker een zoon van Jan van Dijk?Die Virgil van Dijk is in Nederland nooit verder gekomen dan FC Groningen lees ik, dus dat kan niet veel zijn.
Maar in welke mate is Hamstra daar nou echt verantwoordelijk voor? Als je de analyses (o.a. nu op VI PRO) leest liet iedereen hem zwemmen, had hij geen tekenbevoegdheid en wilde iedereen er over meepraten... Het lijkt me dat er meer fout zit dan alleen de verkeerde man, als je dat niet beter organiseert gaat het met Ward ook mis.Gerry Hamstra vertrekt bij Ajax om plaats te maken voor Julian Ward. Lijkt me een logische zet na de dramatische transferzomer.
Dat laatste lijkt me zeer overdreven... De rest zou idd wel kunnen. Veel geld hebben maakt nou eenmaal lui. Dat zag je bv ook aan Feyenoord na de titel van 2017, er kwam flink geld binnen door verkoop spelers + CL en dat werd uitgegeven aan dramatische spelers.Duurt wel even voor Ajax de boel weer op orde heeft. Is na elke goeie periode bij Ajax, daar volgt een slechte periode op. Ajax gaat nog even door met dure niks toevoegende spelers te kopen ipv slim in te kopen of jeugdspelers die niks minder zijn op te stellen, koopt nog 1 of 2 AZ spelers, gaat door met de onervaren Heitinga ipv een ervaren man aan te stellen wat juist in deze periode het beste zou zijn. Mist de geoepsfase CL. Over een jaar of 4 of 5 worden we wel weer eens kampioen.
Dat laatste lijkt me zeer overdreven... De rest zou idd wel kunnen. Veel geld hebben maakt nou eenmaal lui. Dat zag je bv ook aan Feyenoord na de titel van 2017, er kwam flink geld binnen door verkoop spelers + CL en dat werd uitgegeven aan dramatische spelers.
Edwin van der Sar.Dat stuk in het NRC laatst was echt shocking. Er vanuit gaande dat het allemaal klopt hoor, want dat weet je ook nooit helemaal zeker. Maar hoe kan het in vredesnaam dat een club als Ajax het uitvoeren van een deel van het technische beleid uit handen geeft aan één of andere louche zaakwaarnemer, die ook nog eens de belangenbehartiger van de trainer en de aanvoerder is? Hoe kan een Bassey zonder scoutingsrapporten en Wijndal met negatieve scoutingsrapporten worden binnengehaald? Da's samen al 35 miljoen, het totale bedrag wat Feyenoord afgelopen zomer aan 15 nieuwe spelers heeft uitgegeven.
Ik snap daar echt helemaal niets van hoe dat opeens allemaal kan. Tuurlijk, Overmars is onverwacht plots weggevallen en die deed heel veel zelf. Maar ook dat was al een hele rare situatie, want omdat hij slecht was in verslaglegging (zelfs dyslectisch), kon hij op geen enkele manier gecontroleerd worden en was er blijkbaar ook geen sprake van overdracht. Ik vind het echt heel vreemd hoe een bedrijf als Ajax zo slecht omgaat met de bedrijfsvoering. Kost de club tientallen miljoenen.