We houden het ook al jaren met jou vol.Van der Sar maandag bij Rondo. Wie houdt hier een hele uitzending Rondo vol en wie denkt een hele uitzending Rondo met Van der Sar vol te houden?
Ik kijk nooit naar Rondo. Ook niet naar Voetbal Insite en ook niet naar Studio Voetbal. Dus ik denk dat ik het geen hele uitzending vol zal houden.Ik vind het eigenlijk en inderdaad gewoon een hele legitieme vraag, eigenlijk.
De vraag stellen is hem beantwoordenEn ook in PSV, of boeit die club niemand?😀
De vraag stellen is hem beantwoorden
Dat zou ook wel dubbelop zijn.Er gaat bij mij echt geen lampje branden.
Dat mocht niet van Tadic z'n geloof.Als enige van de Eredivisie clubs weigerde Ajax dit weekend te spelen met een aanvoerdersband ter ondersteuning van de aardbevingsramp in Syrië en Turkije.
Waarom was dat?
Is hij nog steeds aanvoerder?Dat mocht niet van Tadic z'n geloof.
Als enige van de Eredivisie clubs weigerde Ajax dit weekend te spelen met een aanvoerdersband ter ondersteuning van de aardbevingsramp in Syrië en Turkije.
Waarom was dat?
Was een beslissing van de directie van Ajax begrijp ik.
Dat zou dan plotseling micromanagement zijn.Zou mij verbazen dat ze hier dan wel bovenop zouden zitten.
Twente, Sparta?Michael Reiziger verlaat Ajax aan het seizoen. De assistent trainer wil op eigen benen staan. Benieuwd welke club hem aanstelt als hoofdtrainer.