Ajax Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Verrassend nieuws; bij Ajax is men Maurits Hendriks alweer helemaal beu. Kan me dat voorstellen met alle onzinnige praat van die man altijd. Het verklaart ook gelijk waarom het lijkt dat er geen visie is bij de organisatie als dit één van de mensen is die de koers moet bepalen.
Ik word ook een beetje ziek van dat kantoorpersoneel wat altijd wel wat te zeuren heeft. Los van de waardeloze journalistiek weer van meneer Verweij/Falentijn en wat daar van waar zou zijn. Roepen dat men Hendriks beu is zonder een enkele voorbeeld beschikbaar te hebben. Roepen dat Blind tegen AZ op 20 januari 2021 niet blij was met een reserverol. Dit terwijl de halve basisploeg met Tadic, Onana, Haller, Mazraoui, Antony, Timber, Blind en Klaassen op de bank zaten omdat ze rust kregen voor die bekerwedstrijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Sar maandag bij Rondo. Wie houdt hier een hele uitzending Rondo vol en wie denkt een hele uitzending Rondo met Van der Sar vol te houden?
 

gevegt

Well-known member
Als enige van de Eredivisie clubs weigerde Ajax dit weekend te spelen met een aanvoerdersband ter ondersteuning van de aardbevingsramp in Syrië en Turkije.
Waarom was dat?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als enige van de Eredivisie clubs weigerde Ajax dit weekend te spelen met een aanvoerdersband ter ondersteuning van de aardbevingsramp in Syrië en Turkije.
Waarom was dat?

Ik zag het net ook op Twitter voorbij komen. Ik vind het eerlijk gezegd ook bijzonder. Wat heeft hij hierover tegen ESPN gezegd zondag na afloop van de wedstrijd? Als ik het moet invullen zal het wel komen omdat Servië met ieder land een slechte relatie heeft behalve met China en Rusland.
 
Bovenaan