Ajax Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Mooie wandelroute vanuit het centrum naar het stadion. Lekker door de Bermuda driehoek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax heeft Maurits Hendriks weten binnen te hengelen als Chief Sports Officer. Zijn laatst in het oogspringende functie was Chef de Mission bij de Olympische Spelen in Brazilië.
 

ALenstra

Well-known member
Nieuwe onthullingen over het grensoverschrijdende gedrag van Marc Overmars. Hij zou speelsters betast hebben. Drie speelsters van Ajax hebben dit verklaard tegenover Het Parool.
 

Abubakari

Well-known member
Nieuwe onthullingen over het grensoverschrijdende gedrag van Marc Overmars. Hij zou speelsters betast hebben. Drie speelsters van Ajax hebben dit verklaard tegenover Het Parool.
Blij dat die creep opgetyft is. Moet bij Overmars altijd aan een niet grappige versie van de vieze man denken.
Dat ze bij Antwerp zo iemand zo snel weer aannemen blijft ook op zijn zachtst gezegd dubieus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niet echt Ajax nieuws, maar Ihattaren zijn huwelijk is ook alweer voorbij. Nog niet een heel erg stabiel leven. De huurperiode bij Ajax zit er bijna op. Volgende halte FC Utrecht?
 

Eef de Kip

Well-known member
Zonde, echt heel erg zonde maar zelfs met mijn Ajax pet kan ik me niet voorstellen dat we hier iets hebben laten liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een verspilling van talent.

Vooral van tijd van begeleiders als Vanenburg en weet ik veel wie nog met hem is bezig geweest. Met de wijsheid van nu had Ajax hem lekker naar de opvang voor dit soort types moeten laten gaan.

Maar goed, er leek mogelijk een enorme plus in te kunnen zitten als het kwartje wel de goede kant op zou vallen en Ajax is groot genoeg om er weinig last van te hebben.

Ik wist niet eens dat hij getrouwd was.

Volgens mij pas sinds enkele maanden.
 
Bovenaan