Ajax Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Bij Ünüvar is zijn fysiek nog steeds het grootste probleem. Weet ook niet zeker hoe groot zijn toekomst is. Voetbaltechnisch is het allemaal dik in orde en nu met een langlopend contract kan er aan hem gewerkt worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Ünüvar is zijn fysiek nog steeds het grootste probleem. Weet ook niet zeker hoe groot zijn toekomst is. Voetbaltechnisch is het allemaal dik in orde en nu met een langlopend contract kan er aan hem gewerkt worden.

Kökçu bleef fysiek ook wat hangen. Die is afgelopen seizoen de sportschool ingedoken met effect. Taabouni gaat waarschijnlijk hetzelfde doen. Een hoop van die spelers waren ooit grote talenten, maar blijven deels hangen vanwege hun fysiek. Achahbar en in veel mindere mate Bannis hebben het ook niet gered vanwege hun fysiek. Zijn pareltjes van voetballers, maar ze redden het vaker niet dan wel lijkt het.
 

Joost

Well-known member
Net als Taabouni bij AZ wellicht niet de trainer die het in hem zag zitten. Die is zelfs nog een jaartje ouder. Tegelijkertijd zijn er al honderden van dat soort Nederlandse talenten geweest die het niet hebben gered. Gezien de status die hij als supertalent had, had je hem wel veel eerder bij Ajax 1 verwacht. Van de topclubs is Ajax nog steeds degene die het snelste talenten speeltijd geeft.
Taabouni heeft vier minuten Eredivisie achter zijn naam. Dat gaat ook niets worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Taabouni heeft vier minuten Eredivisie achter zijn naam. Dat gaat ook niets worden.

Net twintig jaar. Een trainer die een matige rechtsback als Sugawara als rechtsbuiten opstelt. Frenkie de Jong liep ook nog niet over van speelminuten in de eredivisie op die leeftijd.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi, ook Kenneth Taylor is voor langere tijd vastgelegd. Hopelijk is Timber de volgende, maar dat lijkt net zo'n moeizaam verhaal te worden als bij Brobbey, Mazraoui en Gravenberch.
 

Batigoal

Well-known member
Ihattaren is niet mee op trainingskamp vanwege intimidatie en bedreigingen aan zijn adres. Wat is dat nou weer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ihattaren is niet mee op trainingskamp vanwege intimidatie en bedreigingen aan zijn adres. Wat is dat nou weer.
'Niet door fans' stond erbij ook. Heftig man. Hoop dat die bedreigingen snel voorbij zijn en de daders worden gepakt.
 

Eef de Kip

Well-known member
tsja, ik vraag me in zijn algemeenheid met Corona af of we inmiddels met de huidige variant niet zo ver zijn dat we het kunnen beschouwen als een griep. In de tour zie je het ook, er zijn er al tig uit de koers gehaald.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is jammer.

Vraag me af wie er komende week spelen tegen PSV. Pasveer, Stekelenburg, Timber, Antony, Bassey, Conceição, Brobbey zijn allemaal spelers die wellicht dinsdag tegen Shakhtar, maar verder nog helemaal geen minuten in de benen hebben deze voorbereiding. Krijg je straks een centrum met Magallan en Schuurs in de JCS.
 

Max

Administrator
Forumleiding
tsja, ik vraag me in zijn algemeenheid met Corona af of we inmiddels met de huidige variant niet zo ver zijn dat we het kunnen beschouwen als een griep. In de tour zie je het ook, er zijn er al tig uit de koers gehaald.

In maart drie of vier dagen goed ziek geweest, daarna nog vermoeidheid. Echter idd niet iets om alles maar plat te leggen. Test men n.a.v. klachten of standaard?
 

zwammy

Well-known member
Laatst toch een onderzoek geweest dat testen zonder klachten zinloos was? Maar goed, wat zijn klachten. Als je zolang op een fiets tegen alle elementen strijd heb je sowieso klachten aan het eind van de dag.
 
Bovenaan