Ajax Nieuwstopic

zwammy

Well-known member
Zul de altijd zien, ben je aan het appen op de wc, valt je telefoon maakt een foto van je lul en stuurt 'm ook nog door. Het is net b100, ook altijd pech.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar tot nu toe hebben we dus 1 bewezen geval van grensoverschrijdend gedrag en dat is dus het bewijs van haantjescultuur, duidelijk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een voetbalclub waar geen haantjescultuur zou heersen? Dat zal iig niet de borstklop vereniging zijn. Alleen moet het wel binnen bepaalde grenzen blijven. Overmars kon zijn goddelijke gang gaan, dat moet nu anders/beter worden geregeld. Kun je wel gaan jammeren ala Van der Sar en De Boer dat je in de picture staat, maar daar zou je ze in Eindhoven voor calimero uitmaken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het gaat niet om het jammeren, ik ben wel gewend dat als er iets gebeurt bij Ajax dat het breed uitgemeten wordt. Het gaat mij (heel naïef natuurlijk) om de feiten die ik graag benoem maar goed, sorry, dat zal ik niet meer doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar even serieus, bij welke voetbalclub heerst er geen haantjescultuur? Dat is toch behoorlijk voetbal eigen? Hoezo zou dan bij Ons Aller Ajax WZAWZDB er geen haantjescultuur heersen?
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat zal ook best maar het wordt nu gebracht dat dat zo is omdat Overmars de fout in is gegaan. Los daarvan lijkt het me idd wel zo dat in het voetbal bij uitstek een haantjescultuur is maar ik vraag me af in hoeverre dat doorslaat naar het kantoorgedeelte van een club.
 

JMD

Well-known member
Het gaat niet om het jammeren, ik ben wel gewend dat als er iets gebeurt bij Ajax dat het breed uitgemeten wordt. Het gaat mij (heel naïef natuurlijk) om de feiten die ik graag benoem maar goed, sorry, dat zal ik niet meer doen.
Tsja, dat is omdat je de grootste club van Nederland bent. Een incident in de gemeenteraad van Tietjerksteradeel wordt ook minder uitgemeten dan de gemeenteraad van Rotterdam of Amsterdam.

Je hebt er de lusten én lasten van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zal ook best maar het wordt nu gebracht dat dat zo is omdat Overmars de fout in is gegaan. Los daarvan lijkt het me idd wel zo dat in het voetbal bij uitstek een haantjescultuur is maar ik vraag me af in hoeverre dat doorslaat naar het kantoorgedeelte van een club.

Nou ja, ik begrijp dat Ronald de Boer dat ook al betwistte bij het voetbalgedeelte. Daarnaast denk ik dat de bedrijfstak echt wel een beetje doorwerkt naar het kantoorgedeelte, zeker niet geheel. Ik ben wel bij diverse bedrijven over de vloer geweest, maar het maakt wel uit of je dan bij een reclamebureau komt, uitgever van tijdschriften, scheepvaart, energiebedrijf, TV productiebedrijf of een beveiligingsbedrijf.
 

Batigoal

Well-known member
Er zal een haantjescultuur heersen en Ajax heeft, net als alle andere voetbalclubs, een goeie wakup-call gehad dat men moet zorgen voor een beter klimaat binnen de organisatie. Laten we hopen dat de clubs dat gaan organiseren. Maar verder was het schreeuwen om de koppen die moeten rollen maar weer eens zwaar overdreven.

Al zou een competentere perswoordvoerder geen overbodige luxe zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, maar ik doelde eigenlijk op die Brinkhuis met zijn lompe quotes.

Dan vervolgens zeggen dat het allemaal anders is gezegd en dan blijkt uit de opnames van echt zo te zijn gezegd. Van der Sar had die klootviool als hij in die call zat op zijn plek moeten zetten en anders hem daarna een draai om de oren moeten geven.
 
Bovenaan