Daar lijkt het wel op.Misverstand dus.
Quote me even waar ik dat zeg.Daar lijkt het wel op.
Abu heeft weer eens gelijk.
Touché.Kun je wel gaan jammeren ala Van der Sar en De Boer dat je in de picture staat, maar daar zou je ze in Eindhoven voor calimero uitmaken.
Tsja, dat is omdat je de grootste club van Nederland bent. Een incident in de gemeenteraad van Tietjerksteradeel wordt ook minder uitgemeten dan de gemeenteraad van Rotterdam of Amsterdam.Het gaat niet om het jammeren, ik ben wel gewend dat als er iets gebeurt bij Ajax dat het breed uitgemeten wordt. Het gaat mij (heel naïef natuurlijk) om de feiten die ik graag benoem maar goed, sorry, dat zal ik niet meer doen.
Dat zal ook best maar het wordt nu gebracht dat dat zo is omdat Overmars de fout in is gegaan. Los daarvan lijkt het me idd wel zo dat in het voetbal bij uitstek een haantjescultuur is maar ik vraag me af in hoeverre dat doorslaat naar het kantoorgedeelte van een club.
vd Sar is idd geen begenadigd spreken nee.Al zou een competentere perswoordvoerder geen overbodige luxe zijn.
Inderdaad, maar ik doelde eigenlijk op die Brinkhuis met zijn lompe quotes.vd Sar is idd geen begenadigd spreken nee.
En Ronald de Boer ook niet bepaald.
Zeg ik overigens volstrekt objectief.
Inderdaad, maar ik doelde eigenlijk op die Brinkhuis met zijn lompe quotes.
Oh hij ja, dat was idd lomp met een hoofdletter L.Inderdaad, maar ik doelde eigenlijk op die Brinkhuis met zijn lompe quotes.