Eef de Kip
Well-known member
Dus ik begrijp dat je als Ajax supporter dus per definitie bevooroordeeld bent ook al probeer je er iets genuanceerder naar te kijken.
Ik leer elke dag weer bij.
Me dunkt dat er tussen kleinigheidjes en schandalen nog wel wat nuance is aan te brengen maar goed, een speler die in zijn vrije tijd iemand in zijn been steekt en er is sprake van een schandaal bij Ajax.
dan "een reeks schandalen"er de afgelopen jaren wel degelijk veel ongebruikelijke incidenten hebben plaatsgevonden
Dus ik begrijp dat je als Ajax supporter dus per definitie bevooroordeeld bent ook al probeer je er iets genuanceerder naar te kijken.
dat ik erg vaak vond dat er 3 x rellen waren bij NAC wedstrijden..., ik weet niet zo goed waar je het over hebt maar da tligt ongetwijfeld aan mij.Ach, ik kan me nog herrineren dat jij het erg vaak vond dat er 3x rellen bij NAC wedstrijden waren in 7 jaar toen ik dat nuanceerde.
de club in brand, mensen moeten weg, een reeks schandalen.....dat soort bewoordingen vind ik idd een tikkeltje overtrokken.. Nu is bij Ajax wat aan de hand en is alles overtrokken.
Huh? is die niet voor Feyenoord dan?Zou het wel volhouden, want anders word je straks net als zwammy nog voor Feyenoorder uitgemaakt.
Volgens mij is er geen Ajacied te vinden die zegt dat er niets aan de hand is, en als je die tekst zelf ook overtrokken vindt waarom post je die dan?Dat de tekst van een populistische internet site overtrokken is wil toch niet zeggen dat er gewoon van alles is gebeurt de laatste tijd.
Dat mag jij best zien hoor.Maar goed, iedereen is tegen Ajax, ik zie dat het dopje van Eindhoven naar Amsterdam is verhuisd.
Wie?Eerlijk is eerlijk, toen bij Feyenoord Koevermans opstapte vanwege bedreigingen was er ook volgens de heren Feyenoorders niks aan de hand.
Volgens mij is er geen Ajacied te vinden die zegt dat er niets aan de hand is, en als je die tekst zelf ook overtrokken vindt waarom post je die dan?
Dat mag jij best zien hoor.
Van welk patroon lijkt er precies sprake?Dus ik begrijp dat je als Feyenoord supporter dus per definitie bevooroordeeld bent ook al probeer je aan te geven dat er de afgelopen jaren wel degelijk veel ongebruikelijke incidenten hebben plaatsgevonden, waardoor er sprake lijkt van een patroon. Ik leer elke dag weer bij.