Ajax Nieuwstopic

Eef de Kip

Well-known member
Dus ik begrijp dat je als Ajax supporter dus per definitie bevooroordeeld bent ook al probeer je er iets genuanceerder naar te kijken.
Ik leer elke dag weer bij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dus ik begrijp dat je als Feyenoord supporter dus per definitie bevooroordeeld bent ook al probeer je aan te geven dat er de afgelopen jaren wel degelijk veel ongebruikelijke incidenten hebben plaatsgevonden, waardoor er sprake lijkt van een patroon. Ik leer elke dag weer bij.
 

zwammy

Well-known member
Me dunkt dat er tussen kleinigheidjes en schandalen nog wel wat nuance is aan te brengen maar goed, een speler die in zijn vrije tijd iemand in zijn been steekt en er is sprake van een schandaal bij Ajax.

Ach, ik kan me nog herrineren dat jij het erg vaak vond dat er 3x rellen bij NAC wedstrijden waren in 7 jaar toen ik dat nuanceerde. Nu is bij Ajax wat aan de hand en is alles overtrokken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus ik begrijp dat je als Ajax supporter dus per definitie bevooroordeeld bent ook al probeer je er iets genuanceerder naar te kijken.
Ik leer elke dag weer bij.

Zou het wel volhouden, want anders word je straks net als zwammy nog voor Feyenoorder uitgemaakt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ach, ik kan me nog herrineren dat jij het erg vaak vond dat er 3x rellen bij NAC wedstrijden waren in 7 jaar toen ik dat nuanceerde.
dat ik erg vaak vond dat er 3 x rellen waren bij NAC wedstrijden..., ik weet niet zo goed waar je het over hebt maar da tligt ongetwijfeld aan mij.
. Nu is bij Ajax wat aan de hand en is alles overtrokken.
de club in brand, mensen moeten weg, een reeks schandalen.....dat soort bewoordingen vind ik idd een tikkeltje overtrokken.
 

zwammy

Well-known member
Dat de tekst van een populistische internet site overtrokken is wil toch niet zeggen dat er gewoon van alles is gebeurt de laatste tijd. Maar goed, iedereen is tegen Ajax, ik zie dat het dopje van Eindhoven naar Amsterdam is verhuisd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Eerlijk is eerlijk, toen bij Feyenoord Koevermans opstapte vanwege bedreigingen was er ook volgens de heren Feyenoorders niks aan de hand.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat de tekst van een populistische internet site overtrokken is wil toch niet zeggen dat er gewoon van alles is gebeurt de laatste tijd.
Volgens mij is er geen Ajacied te vinden die zegt dat er niets aan de hand is, en als je die tekst zelf ook overtrokken vindt waarom post je die dan?

Maar goed, iedereen is tegen Ajax, ik zie dat het dopje van Eindhoven naar Amsterdam is verhuisd.
Dat mag jij best zien hoor.
 

zwammy

Well-known member
Volgens mij is er geen Ajacied te vinden die zegt dat er niets aan de hand is, en als je die tekst zelf ook overtrokken vindt waarom post je die dan?


Dat mag jij best zien hoor.

Dat het flink misgaat bij Ajax de laatste tijd. Al zijn het 7 akkefietjes in anderhalf jaar dan is het nog veel.
 

Maasveld

Well-known member
Dus ik begrijp dat je als Feyenoord supporter dus per definitie bevooroordeeld bent ook al probeer je aan te geven dat er de afgelopen jaren wel degelijk veel ongebruikelijke incidenten hebben plaatsgevonden, waardoor er sprake lijkt van een patroon. Ik leer elke dag weer bij.
Van welk patroon lijkt er precies sprake?
 

Abubakari

Well-known member

Na vertrek Overmars geen meldingen meer vanuit Ajax​

Sinds het nieuws rond Overmars heerst er veel onrust binnen en rond Ajax. Toch kreeg Jansen dinsdag goed nieuws: 'Ik heb er vandaag met mensen binnen Ajax contact over gehad en die zeggen: vanaf die bewuste zondag is er niets meer naar buiten gekomen. Er zijn geen meldingen meer geweest over andere gevallen. Ze durven er nog helemaal geen conclusies aan te verbinden, maar je merkt dat ze als de dood zijn dat er meer naar buiten komt.'

Wat ik zeg, over een week is de storm weer overgewaaid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Erg veel onrust binnen en rondom Ajax lees ik, past wel bij de opsomming hierboven.
 
Bovenaan