Ajax Nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was een privé aangelegenheid.
Niet aan de hand dus.

Tsja, ik weet niet zo goed of Ajax hierin iets te verwijten valt. Ze hebben de boel laten onderzoeken door en vervolgens het advies opgevolgd van twee onafhankelijke partijen. Lijkt mij juridisch en qua goed werkgeverschap sowieso het enige juiste. Dan heb je nog een moreel vraagstuk, of je iemand in je organisatie wilt die wordt beschuldigd van 'zich weinig respectvol en na verloop van tijd op verbaal agressieve wijze' te hebben gedragen. Maar het lijkt me wel heel erg lastig om op basis daarvan als buitenstaander conclusies te kunnen trekken.
 

gevegt

Well-known member
Tsja, ik weet niet zo goed of Ajax hierin iets te verwijten valt. Ze hebben de boel laten onderzoeken door en vervolgens het advies opgevolgd van twee onafhankelijke partijen. Lijkt mij juridisch en qua goed werkgeverschap sowieso het enige juiste. Dan heb je nog een moreel vraagstuk, of je iemand in je organisatie wilt die wordt beschuldigd van 'zich weinig respectvol en na verloop van tijd op verbaal agressieve wijze' te hebben gedragen. Maar het lijkt me wel heel erg lastig om op basis daarvan als buitenstaander conclusies te kunnen trekken.
Wat mij weer opvalt is dat het OM niet is ingeschakeld. Hoewel ik er mij terdege van bewust ben dat het heel moeilijk is om strafbaar bewijs te vinden, is een ISR natuurlijk niet een partij die dit soort zaken moet onderzoeken.
De NRC kennende zal er nog meer naar buitenkomen, maar in gedoseerde hapjes..
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat mij weer opvalt is dat het OM niet is ingeschakeld. Hoewel ik er mij terdege van bewust ben dat het heel moeilijk is om strafbaar bewijs te vinden, is een ISR natuurlijk niet een partij die dit soort zaken moet onderzoeken.
De NRC kennende zal er nog meer naar buitenkomen, maar in gedoseerde hapjes..
Ik lees sowieso niets over het OM. Ook niet of die vrouw überhaupt aangifte heeft gedaan. Enkel dat ze een klacht bij Ajax heeft ingediend, Ajax die klacht door een onafhankelijke partij heeft laten onderzoeken en daarna nog eens door een onafhankelijke partij. Het klinkt als een destructieve relatie, die uiteindelijk stuk is gelopen. Maar dan is het, hoe naar wellicht ook voor die vrouw, inderdaad een privékwestie.
 

gevegt

Well-known member
Ik lees sowieso niets over het OM. Ook niet of die vrouw überhaupt aangifte heeft gedaan. Enkel dat ze een klacht bij Ajax heeft ingediend, Ajax die klacht door een onafhankelijke partij heeft laten onderzoeken en daarna nog eens door een onafhankelijke partij. Het klinkt als een destructieve relatie, die uiteindelijk stuk is gelopen. Maar dan is het, hoe naar wellicht ook voor die vrouw, inderdaad een privékwestie.
Waarom dan een sportorganisatie onderzoek laten doen en niet het OM inschakelen. Ik blijf het van beide kantenvreemd vinden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom dan een sportorganisatie onderzoek laten doen en niet het OM inschakelen. Ik blijf het van beide kantenvreemd vinden.
Dat is inderdaad vreemd, maar eens te meer reden om terughoudend te zijn met oordelen, in plaats van Bogarde en Ajax gelijk maar aan de schandpaal te nagelen zoals ik nu op Twitter zie gebeuren.
 

Batigoal

Well-known member
Dus zelfs een ruzie in de privésfeer is tegenwoordig nieuws. Poeh, het is me allemaal wat.

Hoeveel aangiftes zijn er inmiddels al gedaan tegen de vreselijke Overmars?
 

Maasveld

Well-known member
Tsja, ik weet niet zo goed of Ajax hierin iets te verwijten valt. Ze hebben de boel laten onderzoeken door en vervolgens het advies opgevolgd van twee onafhankelijke partijen. Lijkt mij juridisch en qua goed werkgeverschap sowieso het enige juiste. Dan heb je nog een moreel vraagstuk, of je iemand in je organisatie wilt die wordt beschuldigd van 'zich weinig respectvol en na verloop van tijd op verbaal agressieve wijze' te hebben gedragen. Maar het lijkt me wel heel erg lastig om op basis daarvan als buitenstaander conclusies te kunnen trekken.
'zich weinig respectvol en na verloop van tijd op verbaal agressieve wijze.' Dat geldt dus bijkans voor iedereen in de voetbalwereld.
 

Abubakari

Well-known member
Volgende schandaal dient zich alweer aan meldt Valentijn Driessen in de T.

De vrouw van Erik ten Hag dreigde vanmiddag NRC te bellen en een klacht bij Ajax neer te leggen als hij de badkamer niet vaker schoon ging maken.
 

gevegt

Well-known member
Volgende schandaal dient zich alweer aan meldt Valentijn Driessen in de T.

De vrouw van Erik ten Hag dreigde vanmiddag NRC te bellen en een klacht bij Ajax neer te leggen als hij de badkamer niet vaker schoon ging maken.
Tja, dat doet zo'n arrogante club dus met een 'man'.
 

Abubakari

Well-known member
Fake news gevegt, het de T. en het Falentijn D.

Erik is al op weg naar Lissabon en Erik veegt de vloer wel aan, maar alleen met clubs waar hij met 5-0 van wint.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het is niet minder erg maar de indruk werd gewekt dat er een hele lading ellende uit de kast zou komen en dat valt - tot nu toe - nog wel mee vind ik. En nee, dat maakt het van Overmars niet minder erg.
 
Bovenaan