Plus dat het niet het eerste incident van de afgelopen jaren is.Helemaal niks aan de hand is er ook niet. Belangrijkste technische man en man achter de grote successen ligt eruit. Sponsoren schijnen wat onrustig te zijn, al weten we uit ervaring dat die echt wel blijven. Beleggers lopen te zeiken over die 1,2 miljoen tekengeld die Overmars heeft gekregen toen met al wist dat er wat aan de hand was, dus dat geld krijg je niet terug. Dan nog een algemeen directeur die geen sterke beurt maakt door eerst een week onder te duiken en daarna staat te stamelen voor de camera en bij vlagen een stuitende arrogantie acteert en een perswoordvoerder die het beeld eerder slechter dan beter maakt. Lijkt mij dat het wel eens rustiger is geweest.
Plus dat het niet het eerste incident van de afgelopen jaren is.
Dat zeg ik ook niet. Ik zie alleen geen onoverkomelijke problemen. Maar ik snap dat jij met je Feyenoord insteek het vuurtje graag opstookt.Helemaal niks aan de hand is er ook niet.
Dat zeg ik ook niet. Ik zie alleen geen onoverkomelijke problemen. Maar ik snap dat jij met je Feyenoord insteek het vuurtje graag opstookt.
Je vergeet oplichting en bedreiging. Maar niks aan de hand joh. Je bent gewoon een Feyenoorder die het vuurtje graag opstookt.Nee, kleinigheidjes gewoon. Steekpartijtje, mishandeling, sexueel overschrijdend gedrag en doping. Tis niks, gebeurt bij NAC dagelijks
Nee, jij kijkt volledig onbevooroordeeld naar Ajax en wat ik zeg is echt heel raar.Jij zou echt een aanwinst zijn voor Facebook.
67% van de aandelen is in bezit van Ajax.Helemaal niks aan de hand is er ook niet. Belangrijkste technische man en man achter de grote successen ligt eruit. Sponsoren schijnen wat onrustig te zijn, al weten we uit ervaring dat die echt wel blijven. Beleggers lopen te zeiken over die 1,2 miljoen tekengeld die Overmars heeft gekregen toen met al wist dat er wat aan de hand was, dus dat geld krijg je niet terug. Dan nog een algemeen directeur die geen sterke beurt maakt door eerst een week onder te duiken en daarna staat te stamelen voor de camera en bij vlagen een stuitende arrogantie acteert en een perswoordvoerder die het beeld eerder slechter dan beter maakt. Lijkt mij dat het wel eens rustiger is geweest.
Schandalig hoe jij dat goed praat. Geloof die onbevooroordeelde Feyenoorders nou maar gewoon.Maar goed, het is maar net hoe je er tegen aan kijkt lijkt me, zal ongetwijfeld niet aan jullie liggen maar aan mij.
Want als je er iets genuanceerder naar kijkt ben je natuurlijk een Ajax supporter.